twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

18 Ιουνίου 2009

Ανδρέας Μικρούτσικος: <<Πως καταστράφηκα οικονομικά>>

Ο Αντρέας Μικρούτσικος σε μια συνέντευξη-εξομολόγηση, μίλησε στο «Λοιπόν» για τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την οικονομική του κατάσταση, τα επαγγελματικά του σχέδια και την προσωπική του ζωή. Με την ειλικρίνεια που τον χαρακτηρίζει, ο γνωστός παρουσιαστής δεν δίστασε να παραδεχτεί τα όσα έχουν γραφτεί για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και τις επιπτώσεις που είχε η κατάσταση αυτή στην προσωπική του ζωή.
«Έζησα από το προηγούμενο καλοκαίρι μέχρι σήμερα ένα είδος τέλειας οικονομικής καταστροφής, γεγονός το οποίο έχουν βγάλει παραμορφωμένο κάποια έντυπα. Έχασα όλα μου τα χρήματα και όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία και έμεινα επί ξύλου κρεμάμενος! Συν το γεγονός ότι έμεινα και μόνος, ήταν ένα πράγμα που ξαφνικά έφτασα να βρίσκομαι όχι στο "φτου και από την αρχή" αλλά στο "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα"».
Ο παρουσιαστής μίλησε για τη φετινή τηλεοπτική χρονιά και τα απογοητευτικά νούμερα της εκπομπής που παρουσίαζε στο Star. Απέδωσε τα αρνητικά νούμερα σε «αντικειμενικές δυσκολίες» καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε «Ξεκινήσαμε ουσιαστικά το δεύτερο τρίμηνοπότε -σε τηλεοπτικούς χρόνους- το δεύτερο εξάμηνο. Δεν βγήκε λειτουργώντας εναλλακτικά, αλλά αντιμετωπίζαμε τον ανταγωνισμό επί ίσοις όροις στη μέση της σεζόν. Είχα δεχθεί σε προσωπικό επίπεδο απανωτά χτυπήματα και βρισκόμουν σε πολύ δύσκολη ψυχολογική κατάσταση. Είχαμε πρεμιέρα και την προηγούμενη μέρα πέθανε η μητέρα του γιου μου! Ευτυχώς ο σταθμός είχε τα αντανακλαστικά να το αναλάβει με ευγένεια και ξεκινήσαμε 2-3 μέρες μετά».
Πότε ξεκίνησαν τα οικονομικά προβλήματα και πόσο επηρέασαν τη σχέση του με τη Δήμητρα; Ο Αντρέας Μικρούτσικος αναφέρει: «Προσπαθώντας να λύσω τα οικονομικά προβλήματα, μπλεγμένος άσχημα εκεί -κάποιες υπογραφές μου στοιχίζουν όλη μου τη ζωή-, σκεφτόμουν ότι το να ξαναβρεθώ με τη Δήμητρα κάτω από ένα νέο καθεστώς μπορεί να την έβαζε στη δίνη αυτών των προβλημάτων. Τον τελευταίο καιρό τα ζούσαμε αυτά, αλλά προσπαθούσα να την ενημερώνω με επικεφαλίδες. Από τη μια μεριά δεν ήθελα να ξανασμίγαμε εν μέσω ενός κυκεώνα προβλημάτων, από την άλλη μεριά, ήθελα μια συμφιλίωση. Αυτή ήταν η στάση μου στις λίγες μας συναντήσεις όπου η Δήμητρα ήταν θετική και κάποια στιγμή σαν μύγα τσε τσε έγινε αρνητική»
Όσο για το αν η Δήμητρα βρέθηκε κοντά του στη δύσκολη αυτή στιγμή, ο παρουσιαστής, χωρίς να θέλει να κατηγορήσει την πρώην σύζυγό του, δικαιολογεί τη συμπεριφορά της λέγοντας: «Η Δήμητρα είναι κλειστός άνθρωπος, όταν ζει ένα πρόβλημα κλείνεται στον εαυτό της. Όποιες διαφορές και να έχουμε, όταν συμβαίνουν αυτά τα κοσμογονικά πράγματα σε έναν άνθρωπο κοιτάς πέρα από αυτό και σκύβεις εκεί. Αυτό λέγεται στοιχειώδες συναίσθημα και στοιχειώδης σεβασμός σε ό,τι ζήσαμε».
Ο Αντρέας σyνεχίζει λέγοντας πως την περίοδο αυτή είναι δύσκολο να σκεφτεί το ενδεχόμενο μιας νέας σχέσης. «Αν συνέβαινε το οτιδήποτε θα λειτουργούσε ως υποκατάστατο. Συν το γεγονός ότι όλη αυτή η δίνη των προσωπικών προβλημάτων ρίχνει τις ερωτικές μου επιδόσεις, δηλαδή το να έχω ανάγκη να ερωτευτώ, να φλερτάρω».
Για τα μελλοντικά του σχέδια -αν και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν θα συνεχίσει στο Star την επόμενη σεζόν- ο παρουσιαστής δηλώνει πως δεν έχει προτίμηση σε κάποια συγκεκριμένη τηλεοπτική ζώνη. «Είμαι παρουσιαστής παντός καιρού. Μπορώ να σου κάνω από μια εκπομπή ακραιφνώς πολιτική μέχρι σόου, ριάλιτι και τηλεπαιχνίδι γνώσεων. Δεν είμαι παρουσιαστής εγωιστής! Έχω ισορροπημένη αίσθηση επαγγελματισμού».
Όσο αφορά τη σχέση του με το γιο του, Στέργιο, ο Αντρέας Μικρούτσικος αναφέρει πως τη δύσκολη αυτή περίοδο «το μοναδικό που ξορκίζει το κακό είναι ο Στέργιος. Είμαστε περισσότερο σαν φίλοι, αλλά δεν παύω να είμαι πατέρας. Είναι εξαιρετικό παιδί. Μου συμπαρίσταται και βρίσκεται δίπλα μου».

yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick