twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

6 Ιουνίου 2009

Μέρος της συνέντευξης του Χρήστου Καραβέλα στην RealNews


"Αισθάνομαι πίκρα και απογοήτευση. Πίκρα και απογοήτευση για την κατάντια του όλου θέματος. Που ξεσπούν στην οικογένειά μου, στη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, με τρόπο πρωτόγνωρο για την κοινωνία μας…Βρίσκομαι σε τρομερά δύσκολη θέση, με μεγάλη ψυχική καταπόνηση, γιατί αισθάνομαι υπεύθυνος… Δεν ξέρω αν από πλευράς υγείας θα τα αντέξω, αλλά όλα αυτά είναι μεγάλη ζημιά για όλους μας…
Ο ελληνικός λαός έχει ξεχωρίσει την θέση μου από την θέση της οικογένειάς μου και καταλαβαίνει ότι τα παιδιά μου, όπως και τα παιδιά τους, όπως και τα παιδιά του καθενός, δεν γνωρίζουν γιατί οι γονείς τους ανοίγουν με αυτά κοινούς λογαριασμούς και από πού έχουν αποκτήσει τα χρήματα αυτά...Ελπίζω και εύχομαι η δικαστική εξουσία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Άλλο εγώ, που και πάλι δεν έχω κάνει τίποτα, και άλλο η εντελώς αθώα οικογένειά μου…

"Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με την αντιμετώπιση των προβλημάτων μου. Ελπίζω να τα δρομολογήσω σωστά και να ξεδιαλύνει αυτή την υπόθεση. Από τα στοιχεία που διαθέτω και θα προσκομίσω σύντομα, πιστεύω ότι θα αποδειχθούν πολλά. Θα αποδειχτεί ότι μόνο ωφέλησα τον ΟΤΕ και δεν τον έβλαψα..."

Αναφορικα με την υποθεση του ΟΤΕ,αναφερει μεταξυ αλλων...
"Με μία πραγματογνωμοσύνη στη σύμβαση 8002 από το Πολυτεχνείο, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, από οποιονδήποτε ειδικό επιθυμούσαν, θα αποδεικνυόταν εάν είχε προκληθεί ζημιά στον ΟΤΕ. Δεν το έκανε όμως ούτε ο ΟΤΕ, όπως δεν το έπραξε ούτε το Ελληνικό δημόσιο, γιατί δεν υπάρχει καμία ζημιά. Και δεν το κάνει ούτε ο ανακριτής, αν και του το ζήτησα γραπτά, γιατί με αυτό τον τρόπο θα γκρεμιστεί η κατηγορία…"

Τελος,πρεπει να σημειωσουμε,πως σε συνεντευξη του στην Κυριακατικη Ελευθεροτυπια,δηλωνει πως θελει να μείνει και να δικαστει στη Γερμανια.

από το http://prezatv.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick