twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

9 Ιουνίου 2009

Νέες κλήσεις για τη Siemens


Νέες κλήσεις σε απολογία για την υπόθεση της Siemens ετοιμάζει ο ειδικός ανακριτής. Πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για 18 άτομα, που εμπλέκονται στα αδικήματα της παθητικής δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα ενώ ήδη έχει απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα σε 7 υπόπτους.

Εν τω μεταξύ, οι δύο φυγόδικοι Μιχάλης Χριστοφοράκος και Χρήστος Καραβέλας συνεχίζουν τις προσπάθειες να δικαστούν στη Γερμανία.

Χρ. Καραβέλας

«Αισθάνομαι πίκρα και απογοήτευση για τηκατάντια του όλου θέματος, που ξεσπούν στην οικογένειά μου, στη γυναίκα και τα παιδια μου, με τρόπο πρωτόγνωρο για την κοινωνία μας. Αυτές είναι πρακτικές μεσαίωνα που αντί να ωφελούν, βλάπτουν τον νομικό μας πολιτισμό», δηλώνει ο Χρήστος Καραβέλας στην εφημερίδα Real News, αναφέροντας ότι δεν βρίσκεται στην Ουρουγουάη.

«Ελπίζω και εύχομαι η δικαστική εξουσία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. ΄Αλλο εγώ, που και πάλι δεν έχω κάνει τίποτα, και άλλο η εντελώς αθώα οικογένειά μου», επισημαίνει και λέει ότι δεν έχει καμία επαφή με τον Μ. Χριστοφοράκο.

Επίσης, δηλώνει ότι διαθέτει στοιχεία που αποδεικνύουν την αθωώτητά του. «Από τα στοιχεία που διαθέτω και θα προσκομίσω σύντομα, πιστεύω ότι θα αποδειχτούν πολλά. Θα αποδειχτεί ότι μόνο ωφέλησα τον ΟΤΕ και δεν τον έβλαψα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα πιστεύω ότι θα ξεδιαλύνει αυτή η υπόθεση».

Ακόμη, ο Χρ. Καραβέλας μιλάει για την κατάσταση της υγείας του: «Βρίσκομαι σε τρομερά δύσκολη θεση με μεγάλη ψυχική καταπόνηση, γιατί αισθάνομαι υπεύθυνος. Δεν ξέρω αν από πλευράς υγείας θα το αντέξω, αλλά όλα αυτά είναι μεγάλη ζημιά για όλους μας. Εχω κάνει εγχείρηση ανοικτής καρδιάς πριν από περίπου επτά χρόνια, πέντε μπαιπάς και η υγεία μου είναι σοβαρά κλονισμένη».

Σε δήλωσή του στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία τονίζει ότι έφυγε για τη Γερμανία, διότι έβλεπε «τη μεθόδευση της προφυλάκισής». «Δεν πίστευα ποτέ ότι με τη φυγή μου θα εξαντλούσαν την εκδικητικότητά τους εις βάρος της οικογενείας μου, που δεν έχει καμία σχέση. Τα ονόματα των παιδιών μου ως συνδικαιούχων σε λογαριασμούς που άνοιγα, τα έβαζα χωρίς εκείνα να γνωρίζουν οτιδήποτε. Τη γυναίκα μου την είχα συνδικαιούχο και έκανε ό,τι της υπεδείκνυα... Εγώ, αποκλειστικά, χειριζόμουν όλα τα θέματα, όπως κάνει κάθε γονιός», σημειώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick