Μαίνεται ο «πόλεμος» των δύο … Γιγάντων των «πολυκινητών τηλεφώνων». Apple εναντίον Research in Motion και στο μέσον ο τελικός καταναλωτής ο οποίος μοιάζει να επωφελείται από την κόντρα των δύο μεγάλων εταιριών.
Η εταιρία του Στιβ Τζομπς, ο οποίος καλείται εσπευσμένα στα … όπλα, μετά την επί εξάμηνο αναρρωτική άδεια που έδωσε στον εαυτό του για να παλέψει με τον καρκίνο, παρουσίασε το βράδυ της Δευτέρας το νέο μοντέλο του επιτυχημένου κινητού της σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει την μεγάλη ανταγωνίστριά της στο συγκεκριμένο κλάδο της αγοράς, την Blackberry, τα palm - κινητά της οποίας διαρκώς «κλέβουν» μερίδιο αγοράς από τα iPhone της Apple.
Έτσι, η τελευταία παρουσίασε το νέο entry-level μοντέλο της με ένα …
αξεσουάρ – δόλωμα για τον καταναλωτή: τιμή 99 δολάρια!!!
Με αυτό τον τρόπο η εταιρία του Στιβ Τζομπς βάζει φωτιά στην αγορά των smartphones. Και παράλληλα εφοδιάζει τη νέα γενιά των iPhone με όλα εκείνα τα αξεσουάρ που διαθέτουν τα προϊόντα του μεγάλου ανταγωνιστή.
Έτσι τα νέα iPhone θα μπορούν να αποθηκεύουν βίντεο μεγάλης διάρκειας, φωνητικά μηνύματα και γενικώς ό,τι κάνουν και τα νέα μοντέλα Palm και BlackBerry. Με μια ειδοποιό διαφορά: στην μισή τιμή …
Ο «πόλεμος» καλά κρατεί …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου