twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

6 Ιουλίου 2009

Άννα Βίσση: Αν μου έδινε τραγούδι ο Καρβέλας θα έκλεγα απ'την χαρά μου...

Σε συνέχεια της παρουσίας της στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη, η Άννα Βίσση έδωσε μία μικρή συνέντευξη και στο ένθετο «Όλα» της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα». Μίλησε για το Νίκο Καρβέλα και την πιθανή μελλοντική τους συνεργασία αλλά και όσα έζησε στην Αμερική.


Αν χτυπήσει το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται ο Νίκος Καρβέλας για να της δώσει ένα τραγούδι, πώς θα αντιδρούσε η Άννα Βίσση; «Θα έκλαιγα από χαρά. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβείΤα πράγματα τρέχουν αυτές τις μέρες».

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα μόνιμα και έχοντας ήδη ξεκινήσει τη μεγάλη της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, η Άννα κάνει απολογισμό των στιγμών που έζησε στην Αμερική τους τελευταίους μήνες. «Στο Λος Άντζελες έζησα τον ήλιο, την καθημερινότητα... Στην Ελλάδα βαρέθηκα να με βλέπω στα κανάλια. Εκεί δεν με έβλεπα! Έκανα αποτοξίνωση! Επίσης, ψάχτηκα. Είπα "φέτος δε θα μου γράψει ο Καρβέλας! Πρέπει να πάω να βρω τα τραγούδια μου". Μ' αρέσει να ανακατεύομαι και με τους στίχους, και με τη μουσική, και με τις ενορχηστρώσεις. Έχω άποψη, έχω σπουδάσει μουσική. Έτσι λοιπόν, ψάχτηκα. Ξέρεις με ποιον συνεργαζόμουν; Με τον Ντέιβι Στιούαρτ των Eurythmics. Μιλάγαμε για τις σχέσεις μας. Αυτός μου έλεγε για την Άνι Λένοξ και εγώ του έλεγα για τον Καρβέλα! Παράλληλες ιστορίες! Του είχα πει τόσα πολλά και μου έλεγε ότι μοιάζουν πολύ οι ιστορίες μας. Ό,τι πέρασα με τον Καρβέλα πέρναγε αυτός με την Άνι. Αυτοί οι δύο άνθρωποι δεν ήταν εραστές, όπως δεν ήμουν και εγώ με τον Καρβέλα. Το θέμα μας με τον Καρβέλα ήταν soulmate! Το highlight της σχέσης μας δεν ήταν το σεξουαλικό αλλά ο καλλιτεχνικός οργασμός».
yupi

1 σχόλιο:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Μην ορκίζεσαι.Σε πιστεύουμε.....

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick