twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

31 Οκτωβρίου 2009

Ντζιμπρίλ Σισσέ : <<Θα σκοράρω στο Καραϊσκάκη!>>

Την υπόσχεση ότι το Νοέμβρη θα φτάσει σε υψηλά επίπεδα απόδοσης είχε δώσει ο Τζιμπρίλ Σισέ όταν είχε έρθει στην Ελλάδα και τώρα δηλώνει έτοιμος για μεγάλα πράγματα. Ο Γάλλος επιθετικός, στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε σε αθλητική εφημερίδα από τη μέρα που πάτησε το πόδι του στη χώρα μας, τόνισε ότι έχει παράδοση να σκοράρει στα ντέρμπι, με αφορμή αυτό που ακολουθεί στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στον Ολυμπιακό στις 29/11. Όσο για τους φίλους του Παναθηναϊκού, τους χαρακτήρισε ξεχωριστούς».

Ακολουθούν τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Τζιμπρίλ Σισέ στην «ΠΡΑΣΙΝΗ»


Για το πρωτάθλημα: «Για να είμαι ειλικρινής το θέλω πάρα πολύ. Ξέρω πως οι φίλαθλοί μας περιμένουν ανυπόμονα για τον τίτλο και θα ήθελα πάρα πολύ να φέρω το πρωτάθλημα ξανά στον Παναθηναϊκό. Ξέρουμε ότι αυτό θα είναι δύσκολο. Επειδή κάθε ομάδα θα θέλει να μας κερδίσει, ενώ κι ο Ολυμπιακός δεν θα θέλει να το χάσει τόσο εύκολα. Αλλά θα παλέψουμε και θα προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε αυτό το πρωτάθλημα. Αυτό είναι σίγουρο. Εχουμε μεγάλη ποιότητα ως ομάδα. Αν εμείς παίξουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας και δίνουμε τα πάντα σε κάθε παιχνίδι, τότε ναι, πιστεύω πως έχουμε την καλύτερη ομάδα και μπορούμε να τα καταφέρουμε. Αλλά αυτό θα πρέπει να το αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα και να παίζουμε στο 100%. Οπότε φυσικά όλα εξαρτώνται από εμάς. Αν μείνουμε ενωμένοι, δίνουμε το 100% και μαχόμαστε ο ένας για τον άλλο, τότε ναι, μπορούμε να είμαστε πρωταθλητές».

Για τις εντυπώσεις του από τον σύλλογο: «Πρόκειται για έναν πραγματικά μεγάλο σύλλογο. Πραγματικά οργανωμένο, με μεγάλη αγάπη για το ποδόσφαιρο και τους παίκτες. Αγαπάω τους ανθρώπους εδώ, είναι πολύ φιλικοί όλοι και προσπαθούν να κάνουν τα πάντα ώστε να αισθάνεσαι άνετα και ωραία ως μέλος της ομάδας. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και έχω μείνει πραγματικά έκπληκτος με την καλή έννοια. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ και θέλω να δώσω τα πάντα για το σύλλογο και τους ανθρώπους που δουλεύουν εδώ».

Για τον κόσμο: «Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να νιώθεις τη στήριξη των φιλάθλων. Ακόμα κι όταν δεν σκοράρω αυτοί πάντα με στηρίζουν και τραγουδούν το όνομά μου. Αλλά πιστεύω ότι το κάνουν γιατί ξέρουν ότι είμαι εδώ για να κάνω το καλύτερο για την ομάδα. Ξέρουν ότι δεν έχω έρθει εδώ για να κοροϊδέψω κανέναν ή να παίζω στο 80% των δυνατοτήτων μου αντί για το 100%. Μερικές φορές δεν μπορείς να σκοράρεις σε κάθε παιχνίδι. Το γνωρίζουν αυτό. Όπως και το ότι είμαι εδώ για να φέρω το πρωτάθλημα στον Παναθηναϊκό. Δεν εξαπατώ κανέναν και παίζω πάντα στο 100%. Απλά ένα μεγάλο ευχαριστώ για την στήριξή τους. Όταν αλλάζεις ομάδα, αλλάζεις χώρα, δεν ξέρεις την γλώσσα και διαφοροποιείται ο τρόπος ζωής, είναι δύσκολα τα πράγματα. Έχουν κάνει το καλύτερο για μένα για να νιώθω καλά και να αισθάνομαι όμορφα. Ένα ευχαριστώ λοιπόν και επίσης θα τους ζητούσα να συνεχίσουν την στήριξή τους στην ομάδα και να είναι πάντα στο πλευρό μας. Τους έχουμε ανάγκη».

Για τις διαφορές των φίλων του Παναθηναϊκού με τις μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες που αγωνίστηκε: «Για να είμαι ειλικρινής οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού είναι ξεχωριστοί. Πραγματικά ξεχωριστοί. Σε κάθε παιχνίδι που παίζουμε στην έδρα μας η ατμόσφαιρα είναι εκπληκτική. Εκτός έδρας το ίδιο πράγμα. Και στη Μαρσέιγ υπήρχε κάτι παρόμοιο, όπως και στη Λίβερπουλ που είναι μια παγκοσμίου κλάσης ομάδα. Βασικά θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό σε αυτό το κομμάτι, αφού ακόμα και στη Σάντερλαντ οι φίλαθλοι μας ακολουθούσαν παντού. Είμαι τυχερός γιατί έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες που οι φίλαθλοι αγαπούν πάρα πολύ την ομάδα τους και την ακολουθούν παντού. Αλλά οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι πραγματικά ξεχωριστοί, μπορείς να νιώσεις πόσο αγαπάνε το ποδόσφαιρο».

Για το αν έχει νιώσει κάπου αλλού αυτή την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό του: «Όχι ποτέ δεν είχα ζήσει τέτοια υποδοχή. Όπως αυτή την ημέρα που έφτασα στο αεροδρόμιο. Ξέρεις αυτή η εικόνα βρίσκεται ακόμα εδώ (σ.σ. δείχνει το κεφάλι του). Είναι ακόμα εδώ! Ακόμα και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου ενθουσιάστηκαν. Δεν είχαμε ζήσει κάτι παρόμοιο. Είναι κάτι που θα μείνει για την υπόλοιπη ζωή μου χαραγμένο στην μνήμη μου».

Για το πως θα πανηγυρίσει αν σκοράρει στο Καραϊσκάκη: «(σ.σ. γελάει και το σκέφτεται) Ξέρεις το πρόβλημα στα ντέρμπι είναι ότι δεν πρέπει να έχεις μεγάλη πίεση. Γιατί αν το κάνεις έχεις χάσει το παιχνίδι. Εγώ για να είμαι ειλικρινής ήμουν πάντα τυχερός, αν μπορείς να το πεις τύχη και πάντα σκόραρα στα ντέρμπι. Με την Οσέρ εναντίον της Τρουά είχα σκοράρει. Με τη Λίβερπουλ εναντίον της Έβερτον είχα σκοράρει, με τη Σάντερλαντ εναντίον της Νιούκαστλ εντός και εκτός έδρας. Με τη Μαρσέιγ εναντίον της Παρί Σεν Ζερμέν έπαιξα σε δύο ντέρμπι και έβαλα γκολ και στα δύο ματς. Οπότε έχω αυτό το κάτι που χρειάζεται στα ντέρμπι. Αλλά δεν ξέρω. Ελπίζω να σκοράρω. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για τους φιλάθλους και θα μου άρεσε πολύ να βάλω γκολ εκεί. Αλλά δεν μπορώ να σας το πω από τώρα ως δεδομένο ότι θα το κάνω στις 29 Νοεμβρίου. Μακάρι, θα προσπαθήσω».

Για τη δήλωση του Ντιόγκο ότι είναι καλύτερος από αυτόν: «Φυσικά, δεν θα έλεγε εμένα. Όχι, δεν θα πω κάτι. Είμαι πολύ έξυπνος για να πω κάτι. Θα δούμε στο τέλος. Δεν παίζω εναντίον του. Δεν είναι καν το θέμα τι κάνω εγώ. Είμαστε μια ομάδα. Θέλουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Δεν με νοιάζει. Αν σκοράρω πέντε γκολ και αυτός πετύχει 20 και είναι δεύτεροι και εμείς πρώτοι, τότε θα τον έχω κερδίσει. Οπότε κανένα πρόβλημα αν νομίζει ότι είναι καλύτερος από εμένα. Ξέρω τι έχω κάνει και τι τρόπαια έχω κερδίσει στην καριέρα μου».

Για τον Τεν Κάτε και την κριτική από τον Τύπο: «Ο προπονητής μας είναι πολύ καλός. Έχει κοουτσάρει μεγάλες ομάδες. Έχει κερδίσει το Champions League και έχει πάει σε ένα ακόμα τελικό. Αυτό αποδεικνύει ότι είναι πολύ καλός. Ξέρει τι πρέπει να κάνει, απλά αφήστε τον να δουλέψει. Προς το παρών, είναι αλήθεια ότι δεν έχουμε παίξει το καλύτερο ποδόσφαιρο που μπορούμε. Όμως είμαστε στην κορυφή και αυτό είναι το σημαντικό. Μας δίνει αυτοπεποίθηση το ότι παρότι δεν είμαστε στα καλύτερά μας και πάλι κερδίζουμε τα ματς. Αυτό ακριβώς κάνουν οι μεγάλες ομάδες. Αν δείτε καμιά φορά την Μάντσεστερ ή την Μπαρτσελόνα, θα παρατηρήσετε πως παίζουν καλά αλλά όχι όπως πραγματικά μπορούν. Όμως νικούν κι αυτό μετράει. Αυτό είναι το σημαντικό. Θέλουμε να πάρουμε πίσω το πρωτάθλημα. Για να το κάνουμε, πρέπει να κερδίζουμε παιχνίδια. Αυτό ακριβώς κάνουμε. Ξέρετε, μερικές φορές οι άνθρωποι είναι σκληροί με την ομάδα και τον προπονητή. Από την εμπειρία μου, ξέρω ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να δουλεύουμε και να συνεχίσουμε να νικάμε. Και να μην επικεντρωνόμαστε τόσο στο τι γράφει ο Τύπος και σκέφτεται ο κόσμος».

Για το τι θα έλεγε σε κάποιον παλιό του συμπαίκτη για τον Παναθηναϊκό: «Ναι, φυσικά, ήδη προσπάθησα και μίλησα το περασμένο καλοκαίρι με ένα καλό μου φίλο. Τον Μπουντεβάιν Ζέντεν. Προσπαθήσαμε να τον φέρουμε εδώ. Αλλά ήταν λίγο δύσκολο. Ίσως την επόμενη χρονιά. Ίσως».

Για τις παρέες του εκτός ομάδας: «Μιλάω πολύ με τον Σεντρίκ (σ.σ. Καντέ) επειδή ξέρει Γαλλικά και έχει ζήσει εκεί. Κι όχι μόνο γι' αυτό, είναι καλό παιδί. Συμπαθώ πολύ τον Γκάμπριελ. Και τον Νίνη. Πραγματικά το συμπαθώ αυτό παιδί. Εξαιρετικός χαρακτήρας. Πολύ νέος, αλλά θέλει να μάθει και να βελτιωθεί. Γι' αυτό τον συμπαθώ τόσο πολύ. Επίσης, συμπαθώ και τον Σέιτα (σ.σ. Σεϊταρίδης) γιατί έχουμε κοινά. Έχει παίξει σε μεγάλους συλλόγους στην καριέρα του, όπως εγώ και μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις. Για να είμαι ειλικρινής τα πάω καλά με όλους».

Για το πως περνάει τον ελεύθερο χρόνο του στη χώρα μας: «Ίσως είναι δύσκολο να πιστέψετε αυτό που θα πω, αλλά είμαι τύπος που προτιμά να μείνει στο σπίτι. Κι αυτό κάνω. Μένω σπίτι, κοιμάμαι, βλέπω ταινίες, καρτούν, χαίρομαι τα παιδιά μου. Αυτά κάνω».

Για το αν του αρέσει το ψάρεμα: «Ναι. Δεν είχα την ευκαιρία να πάω ακόμη εδώ, αλλά μου αρέσει».

Για τους Έλληνες: «Είναι φιλικοί άνθρωποι: Έχω εκπλαγεί ξέρετε, έχω γνωρίσει πολλούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Δεν είχα κανένα πρόβλημα όμως. Μου λένε "είμαι Ολυμπιακός, αλλά ξέρω ότι είσαι πολύ καλός παίκτης". Δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Είναι φιλικοί ως άνθρωποι και πραγματικά αγαπούν το ποδόσφαιρο. Αυτό είναι πολύ καλό».

Για το αν θα είναι 100% τον Νοέμβρη όπως είχε δηλώσει: «Ναι. Έρχεται, έρχεται»!

Για το αν τροφοδοτείται σωστά. «Πραγματικά δεν μπορώ να πω κάτι. Ίσως να φταίω και εγώ. Πραγματικά, ίσως να φταίω εγώ που δεν τρέχω εκεί που πρέπει και δεν κινούμαι σωστά. Είναι καθαρά θέμα συνεννόησης. Όμως, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Όλα θα διορθωθούν. Έχουμε έξυπνους παίκτες. Όπως είπε χρειαζόμαστε λίγο χρόνο να μάθει καλά ο ένας τον άλλο. Αυτό θα γίνει δεδομένα. Κερδίζουμε τα παιχνίδια και το ποιος σκοράρει δεν παίζει ρόλο. Να αρπάζουμε τους τρεις βαθμούς στο τέλος των αγώνων, αυτό είναι το σημαντικό. Δεν ανησυχώ καθόλου».

Για τα ελληνικά του: «Ναι, αλλά καλύτερα να μην τις ακούσετε. Πιστέψτε με, δεν θέλετε να ξέρετε».

Για το αν κάποιος από τους συμπαίκτες του μπορεί να αγωνιστεί σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες: «Θέλω να είμαι ειλικρινής. Είμαστε σε ένα τέτοιο κλαμπ, είμαστε σε μια τοπ ευρωπαϊκή ομάδα. Να μείνουν εδώ μαζί μου λοιπόν».


gazzetta team

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick