twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

13 Νοεμβρίου 2009

Η Ναταλία Λιονάκη επέστρεψε στο μοναστήρι..

«Με τη Ναταλία έχω να μιλήσω από την περασμένη Τετάρτη. Πάνε κοντά δέκα ημέρες πια. Η αλήθεια είναι πως η επικοινωνία μας δεν είναι τακτική» λέει με παράπονο η Ευγενία Λιονάκη, μητέρα της όμορφης ηθοποιού που αποφάσισε να εγκαταλείψει τα εγκόσμια για να αφοσιωθεί στη μοναχική ζωή, και παραδέχεται πως η επαφή της με την μοναχοκόρη της έχει περιοριστεί πια σε ένα τηλεφώνημα αραιά και πού. «Η Ναταλία με παίρνει τηλέφωνο όποτε νιώθει την ανάγκη να με ακούσει. Μπορεί να περάσουν είκοσι ημέρες και να μην έχω μιλήσει μαζί της!»

Η φωνή της τρέμει. Μοιάζει σαν να βγαίνει με δυσκολία από τα χείλη της, ενώ ένας λυγμός πνίγει το λαιμό της. Δεν μπορεί ακόμη να παραδεχτεί πως έχει χάσει από κοντά της το παιδί της. «Πραγματικά δεν ξέρω αν θα αποφασίσει να φύγει ή να μείνει στο μοναστήρι. Πλέον την αφήνω να αποφασίσει μόνη της και με ηρεμία τι είναι αυτό που

πραγματικά αποζητά η ψυχή της» σημειώνει η κυρία Λιονάκη και μας αποκαλύπτει τις τελευταίες συμβουλές που έδωσε στην κόρη της.

«Οταν ήρθε, πριν από περίπου ένα μήνα, στο σπίτι μας για να με δει που ήμουν άρρωστη, μιλήσαμε για αρκετές ώρες. Αυτά που της είπα ήταν ότι είναι προικισμένη με πολλά χαρίσματα και πως εγώ ό,τι ήταν να της μάθω της το έχω μάθει. Από κει και πέρα αυτή είναι που πρέπει να αποφασίσει για τη ζωή της. Το μόνο που της ζήτησα είναι να σκεφτεί με καθαρό μυαλό και χωρίς να επηρεάζεται από κανέναν» τονίζει και καταγγέλλει τον γέροντα της μονής όπου αποφάσισε να εγκλειστεί η ηθοποιός για ψευδείς δηλώσεις: «Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως ούτε η Ναταλία επικοινωνεί μαζί μου ανά τρεις ημέρες, ούτε έχω συζητήσει ποτέ μαζί με τον ιερομόναχο, όπως είχε δηλώσει ο ίδιος σε τηλεοπτικό κανάλι. Ισως αυτός να είναι και η αιτία που δεν μιλάω συχνά με το παιδί μου. Δεν έχουμε ανταλλάξει και ούτε πρόκειται να αννταλλάξουμε λέξη με τον κύριο. Λέει ψέματα και αυτό με κάνει να απορώ. Πώς μπορεί ένας άνθρωπος που υποτίθεται ότι είναι τόσο κοντά στον Θεό να μη λέει την αλήθεια...»

Οσο για το αν ανησυχεί για τη Ναταλία της... «Ολες οι μάνες του κόσμου αγωνιούν για τα παιδιά τους. Ετσι κι εγώ δεν διαφέρω από τις υπόλοιπες. Περιμένω με λαχτάρα να ακούσω τη φωνή της, μιλάω στις φωτογραφίες της σαν να την έχω απέναντί μου. Ζω με τη σκέψη της!»
Espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick