twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

6 Νοεμβρίου 2009

Παντρεμένη τρανσέξουαλ εκβίαζε με ροζ dvd γυναικολόγο!

Πριν από πέντε χρόνια παντρευόταν μια ξανθιά και όμορφη γυναίκα, την Ελενα, που έμοιαζε καθ’ όλα φυσιολογική. Μέχρι που, πριν από λίγες ημέρες, θα μάθαινε την πραγματική της φύση, όχι από κάποιον συγγενή ή φίλο, αλλά από τα πραγματικά γεγονότα που αναδύει το ρεπορτάζ, θαρρείς σαν η δημοσιογραφική πένα αλλά και αυτή της ειμαρμένης να έγραφαν παράλληλα…

Μία απίστευτη ιστορία φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας η «Espresso», μια πραγματικότητα που ξεπερνά ακόμη και την πιο ζωηρή και γόνιμη φαντασία. Ο σύζυγος της τρανσέξουαλ, της 38χρονης Ελενας που συνελήφθη πρόσφατα για εκβιασμό γνωστού γιατρού του Πειραιά, έμαθε από την «Espresso» όχι μόνο για τη σύλληψη της συζύγου του, αλλά και για την αντρική φύση που αρνήθηκε στο παρελθόν, πριν εκείνος τη γνωρίσει! Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια πίστευε ότι ήταν δίπλα σε μία γυναίκα που το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε ήταν ότι δεν μπορούσε να τεκνοποιήσει, λόγω γυναικολογικών προβλημάτων.

Η πραγματικότητα όμως ήταν πολύ πιο σύνθετη και οδυνηρή για τον ίδιο. Την περασμένη Τρίτη διαβάζοντας το σχετικό δημοσίευμα της «Espresso» για τη σύλληψη της τρανσέξουαλ και συνδυάζοντας τα στοιχεία του ρεπορτάζ ήρθε αντιμέτωπος με την τραγική για εκείνον είδηση, αφού ανακάλυπτε ότι δεν είχε παντρευτεί την εντυπωσιακή Ελενα, αλλά… τον Αποστόλη. Σαστισμένος, μας τηλεφώνησε προκειμένου να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα που δημοσιεύσαμε. Καλύτερα όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Το μεσημέρι της Τρίτης στις 15.00 ο 29χρονος σύζυγος της Ελενας -όπως είναι σήμερα τουλάχιστον το όνομά της- μας τηλεφωνεί και ζητάει να μάθει το επίθετο της τρανσέξουαλ (καθώς είχε δημοσιοποιηθεί μόνο το μικρό της όνομα). «Θα ήθελα, σας παρακαλώ, να μάθω το επίθετο της Ελενας, γιατί υποψιάζομαι ότι πρόκειται για ττη σύζυγό μου!» Του απαντάμε φυσικά με ερώτηση, ζητώντας να μάθουμε πώς λέγεται η γυναίκα του. Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι πρόκειται όντως για τη σύζυγό του. «Ολα τα στοιχεία συνάδουν. Πρόκειται για τη σύζυγό μου; Πείτε μου, σας παρακαλώ» μας ρωτά επίμονα και εναγωνίως ο 29χρονος Δημήτρης. Για ευνόητους λόγους αλλά και για την περαιτέρω έρευνά μας του ζητάμε να μιλήσουμε διά ζώσης. Στις 6.00 το απόγευμα τον συναντάμε στο Χαϊδάρι, όπου διαμένει. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται και συγκλονίζει…
«Ζούσα μέσα σε ένα ψέμα!»

Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας με τον 29χρονο, ο οποίος είναι δημόσιος υπάλληλος, και αφού πλέον δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για τον σύζυγο της Ελενας, επιβεβαιώνουμε τις υποψίες του. «Δεν το πιστεύω, τόσα χρόνια ζούσα μέσα σε ένα ψέμα, δεν ήξερα ότι ήταν τρανσέξουαλ! Θα συζητήσω μαζί της και αφού ζητήσω εξηγήσεις, θα αποφασίσω τι θα κάνω» ήταν οι πρώτες του λέξεις. Στη συνέχεια προσπάθησε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και μας διηγήθηκε με κάθε λεπτομέρεια τη συζυγική ζωή του, η οποία έμοιαζε παραμυθένια, αλλά τελικά το μοναδικό στοιχείο που εμπεριείχε από παραμύθι ήταν το... ψέμα. Οσον αφορά τη σχέση που είχε εκείνη με τον γυναικολόγο, ο ίδιος πίστευε ότι ήταν ο ιατρός που την παρακολουθούσε και θα τη βοηθούσε να κάνει το παιδί τους μέσω παρένθετης μητέρας!

Υπενθυμίζεται ότι η 38χρονη είχε συλληφθεί το περασμένο Σάββατο μετά τη μήνυση που υπέβαλε εις βάρος της ίδιας καθώς και εναντίον της 44χρονης φίλης της Ευαγγελίας ένας 70χρονος πασίγνωστος γυναικολόγος του Πειραιά, που είναι μέλος τεκτονικής στοάς. «Με τις δύο γυναίκες είχαμε κοινές ερωτικές συνευρέσεις και τώρα με εκβιάζουν! Μου λένε ότι έχουν στα χέρια τους ένα DVD που περιέχει τις ερωτικές μας περιπτύξεις, το οποίο θα δείξουν στη σύζυγό μου και στα μέλη της μασονικής στοάς, εάν δεν τους δώσω μισό εκατομμύριο ευρώ» είχε υποστηρίξει ενώπιον των αξιωματικών της Ασφάλειας ο μηνυτής.

Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου μόνο την Ελενα. Η σύλληψή της έγινε στην Ακτή Μουτσοπούλου, στον Πειραιά. «Το Σάββατο ήμουν στη δουλειά μου, λόγω της οποίας πολλές φορές λείπω και επί μέρες από το σπίτι. Η Ελενα με πήρε τηλέφωνο το απόγευμα, χωρίς να μου πει βέβαια την αλήθεια. Κατάγεται από το Βόλο, όπου μένουν οι δικοί της και μου είπε ότι έπρεπε να πάει εκεί, καθώς είχε αρρωστήσει η μητέρα της και βρισκόταν στο νοσοκομείο. Μου τηλεφώνησε ξανά το βράδυ της ίδιας ημέρας λέγοντάς μου να μην ανησυχώ, καθώς η μητέρα της ήταν καλά. Στο σπίτι επέστρεψε την επομένη, χωρίς να με ειδοποιήσει - ήθελε, δήθεν, να μου κάνει έκπληξη. Ολα έμοιαζαν φυσιολογικά και δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα».

«Θα κάναμε και παιδί»
Οσον αφορά τη γνώμη του για τη φίλη της συζύγου του, την Ευαγγελία, τονίζει: «Δεν τη συμπάθησα ποτέ! Δεν γνώριζα καν ούτε τι επάγγελμα έκανε. Τη μία μου έλεγε ότι ήταν δικηγόρος και την άλλη δημοσιογράφος. Μου έδινε την εντύπωση μιας άπορης γυναίκας, η οποία ωστόσο ήταν αλαζονική. Θέλω να πιστεύω ότι η Ελενα δεν συμμετείχε στις ερωτικές συνευρέσεις με τον γιατρό. Για την Ευαγγελία όμως το θεωρώ πολύ πιθανό».

Οπως λέει, την περασμένη Τρίτη, όταν ήδη είχε υποψιαστεί όλα όσα του έκρυβε η σύζυγός του, εκείνη του είπε τελικά ότι το Σάββατο είχε οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα, χωρίς ωστόσο να του αποκαλύψει τον πραγματικό λόγο της σύλληψής της. «Δεν μου είπε ότι συνελήφθη για εκβιασμό. Υποστήριξε ότι η σύζυγος του γιατρού έκανε μήνυση σε εκείνη και την Ευαγγελία, επειδή βρήκε κάποιες αποδείξεις χρημάτων που τους είχε καταθέσει ο άντρας της και πίστεψε ότι του αποσπούσαν χρηματικά ποσά. Βέβαια εγώ εκείνη τη στιγμή που μου το είπε γνώριζα όλη την αλήθεια. Ηθελα να δημιουργήσω μια όμορφη και σωστή οικογένεια. Εχω στενοχωρηθεί πολύ, γιατί επί αρκετά χρόνια ήμουν με έναν άνθρωπο που θεωρητικά με αγαπούσε και τελικά προσπάθησε να με εκμεταλλευτεί, επειδή είμαι φιλότιμος και καλόκαρδος. Και υποτίθεται ότι θα κάναμε και παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, την οποία είχαμε ήδη βρει και πριν από λίγους μήνες είχε βγει και η σχετική δικαστική απόφαση, η οποία ήταν θετική για εμάς».

Η γνωριμία και ο έρωτας που οδήγησε σε γάμο
Η γνωριμία του ζευγαριού έγινε στη Μαγνησία το 2003. «Τότε εργαζόμουν στο Βόλο και έμενα δίπλα ακριβώς από το κατάστημα που διατηρεί η οικογένεια της Ελενας και στο οποίο εκείνη εργαζόταν. Την έβλεπα λοιπόν καθημερινά και είχα εντυπωσιαστεί από την εμφάνισή της. Επίσης το γεγονός ότι είναι μεγαλύτερή μου κατά εννέα χρόνια δεν με είχε απασχολήσει καθόλου. Αρχίσαμε να βγαίνουμε, αναπτύξαμε σχέση και το 2005 παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο» λέει στην «Εspresso» ο 29χρονος, ενώ ερωτηθείς για το αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη σεξουαλική τους ζωή, τονίζει:

«Απολύτως κανένα, γιατί προφανώς είχε κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου. Γνώριζα βέβαια εξαρχής ότι δεν έχει έμμηνο ρύση και ότι δεν μπορεί να κάνει παιδιά, αλλά πού να το φανταστώ, αφού μου είχε πει ότι αντιμετώπιζε κάποιο γυναικολογικό πρόβλημα. Μάλιστα το 2004 ή το 2005 είχε γίνει κάποιο ανώνυμο τηλεφώνημα στην οικογένειά μου, που διαμένει επίσης σε κάποια περιοχή της Θεσσαλίας, αλλά βέβαια κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί τότε τη βασιμότητά του. “Πείτε στο παιδί σας να φύγει από αυτήν, γιατί δεν είναι γυναίκα αλλά άντρας” είχε πει κάποιος στους γονείς μου, αλλά κανείς μας δεν έδωσε σημασία».

Η Ελενα, όπως λέει ο σύζυγός της, είναι παιδί χωρισμένων γονιών και έχει δύο αδέρφια. Οταν ήταν στο Βόλο, είχε σπουδάσει συντηρήτρια έργων τέχνης σε κάποιο ΙΕΚ. «Μετά το γάμο μας ήρθαμε στην Αθήνα. Η Ελενα δεν εργαζόταν, ούτε είχε άλλους πόρους -τουλάχιστον έτσι ήξερα εγώ- και ζούσαμε με 1.000 ευρώ το μήνα, δηλαδή με το δικό μου μισθό. Πριν από οκτώ μήνες τής πρότεινα να ξεκινήσουμε προσπάθειες για να αποκτήσουμε παιδί μέσω παρένθετης μητέρας. Εκείνη τότε θυμήθηκε τον γυναικολόγο που, όπως μου είπε, τον γνώριζε από παλιά, καθώς ήταν ο προσωπικός γιατρός της φίλης της της Ευαγγελίας, όπως τη φωνάζουνε. “Αυτός θα μας βοηθήσει να κάνουμε παιδί” μου είπε και έκτοτε τον συναντούσε συνεχώς».

Εκείνος, όπως λέει, δεν είχε καμία απολύτως επαφή με τον γιατρό. «Αυτόν τον γυναικολόγο δεν τον γνώριζα ούτε κατ’ όψιν, ούτε είχα μιλήσει ποτέ μαζί του στο τηλέφωνο. Γνωρίζω ότι είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά που τα απέκτησε από δύο γάμους. Τη σχέση του με τη μασονία την έμαθα από την Ευαγγελία, ενώ η Ελενα μου είχε πει ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Επίσης γνώριζα ότι η Ελενα πήγαινε πολύ συχνά στο εξοχικό του, όπου εκείνος, απ’ ό,τι γνώριζα, έμενε πολλές φορές εκεί με την οικογένειά του. Ακόμη ήξερα ότι ο γιατρός έδινε στη γυναίκα μου -μήνα παρά μήνα- το ποσό των 350 ευρώ για τη συντήρηση που έκανε σε κάποιους πίνακές του». Ερωτηθείς για το αν είχε αντιληφθεί την ύπαρξη κάποιου ύποπτου χρηματικού ποσού στην κατοχή της συζύγου του, λέει: «Εγώ γνώριζα ότι δεν είχε χρήματα, ωστόσο, μπορεί να υπάρχει κάποιος τραπεζικός της λογαριασμός που αγνοώ».

ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΟΥ
Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick