twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

14 Νοεμβρίου 2009

Η Νατάσα Λυμπερίδου γυμνή στο Maxim

Την ανακάλυψε το Maxim λίγους μήνες πριν και η πρόβλεψη η δικιά μας ήταν "Θυμήσου πού την είδες πρώτα: Αυτή θα κάνει μεγάλα πράγματα". Μετά την είδες γυμνή και στο Nitro -και τώρα επιστρέφει στο Maxim, απ' το εξώφυλλο αυτή τη φορά, και θυμάται την τελευταία φορά που...


…ερωτεύτηκα:
Συνέχεια ερωτεύομαι (τον ίδιο άντρα!). Έχω επανασυνδεθεί με τον πρώην μου. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον…

...μου την έπεσαν:
Πριν από δύο μέρες. Βρήκε το τηλέφωνό μου από κοινούς γνωστούς και μου έστειλε μήνυμα: «Σε είδα στην εκπομπή της Μενεγάκη. Έχεις ομορφύνει. Αυτό που γυάλιζε στο χέρι σου δεν μου άρεσε». Ο τύπος πίστευε ότι είχα αρραβωνιαστεί. Ύστερα από λίγο με πήρε τηλέφωνο. Του είπα «Σε παίρνω σε ένα λεπτό» και δεν τον πήρα ποτέ.

…έκανα μπάνιο τόπλες:
Το περασμένο καλοκαίρι, στην Κεφαλονιά. Σε ερημική παραλία, εννοείται!

…τσακώθηκα άσχημα με τον γκόμενο:
Πριν από μία βδομάδα, για πολύ ηλίθιο λόγο. Πάντα τσακώνομαι για μαλακίες. Μπορεί να τσακωθώ για το αλάτι στο φαγητό, για το τι μέρα είναι σήμερα, για τέτοια!

…έκανα στριπτίζ για τον αγαπημένο μου:

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Έχει περάσει ένας χρόνος. Δεν ήταν προγραμματισμένο, απλώς προέκυψε. Κάποια στιγμή θέλω να το κάνω πιο οργανωμένα.

…με ρώτησαν αν το στήθος μου είναι φυσικό:
Εσύ με ρώτησες, μόλις πριν από λίγο! Κάθε μέρα μού κάνουν αυτή την ερώτηση, συνήθως οι υπόλοιπες κοπέλες στα καμαρίνια (σ.σ.: είναι στη μόδα της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη), την ώρα που αλλάζουμε.

…ψώνισα από sex shop:
Δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα. Μου έχουν κάνει δώρο ένα δονητή, αλλά τον πέταξα.

Διάβασε περισσότερα και δες περισσότερα στο Maxim που κυκλοφορεί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick