twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

14 Δεκεμβρίου 2009

Το ποδήλατο και πάλι στην μόδα!

Ρεπορτάζ : Πέτρος Στεφανής
(από ΤΑ ΝΕΑ)

«Διαθέτω και αυτοκίνητο και μηχανή, αλλά πλέον δεν τα χρησιμοποιώ. Προτιμώ τα τρία διαφορετικά ποδήλατά μου. Ανάλογα με το δρομολόγιο και τη διάθεσή μου επιλέγω κάθε φορά ένα από αυτά». «Είναι υπέροχη η αίσθηση να το οδηγείς. Σε ανανεώνει, σε κάνει να ξανανιώθεις παιδί! Ταυτόχρονα είναι και λειτουργική λύση, είναι το...
μοναδικό μέσο που με διευκολύνει πραγματικά». Απολαμβάνει καθημερινά τα πεντάλ εδώ και δέκα χρόνια. Για τον ηθοποιό Κώστα Κάππα το ποδήλατο έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις μετακινήσεις του. «Κόλλησα μαζί του! Σε ταξίδι μου στο Παρίσι είδα έναν σωρό ποδηλάτες και αναρωτήθηκα “τι κάνω εγώ με τις μηχανές;”. Πράγματι, με την επιστροφή μου στην Αθήνα αγόρασα το πρώτο δικό μου ποδήλατο και αυτό ήταν. Σήμερα τρελαίνομαι όποτε ποδηλατώ! Ήδη έχω ένα ποδήλατο πόλης, ένα βουνού και ένα σπαστό που διπλώνει και μεταφέρεται εύκολα ως χειραποσκευή. Τώρα με ενδιαφέρει να πάρω και ένα ηλεκτρικό, γιατί όταν έχω γύρισμα ή θέατρο χρειάζεται να κινούμαι και πιο γρήγορα», λέει στα «ΝΕΑ», ενώ κοιτάζει με ενδιαφέρον τα εκατοντάδες ποδήλατα στη 2η διεθνή έκθεση «Βike & Run Εxpo», που οργανώθηκε το περασμένο τριήμερο στο Μetropolitan Εxpo, στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
«Εδώ και δύο χρόνια τα ποδήλατα έχουν ξαναγίνει μόδα στην Ελλάδα. Ανάλογη αυξητική τάση στη χρήση τους καταγράφεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Παντού αυτή τη στιγμή έρχονται να δώσουν λύση στην ταλαιπωρία με το Ι.Χ., στην καθιστική ζωή στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις», λέει ο διοργανωτής της έκθεσης κ. Σπύρος Παπαγεωργίου, εκδότης του περιοδικού «ΜΒike». «Παγκοσμίως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται φέτος στα ποδήλατα πόλης, τα σπαστά και τα ηλεκτρικά. Στη χώρα μας, το 2009 πουλήθηκαν συνολικά γύρω στα 300.000, δηλαδή περίπου 20% περισσότερα από πέρυσι, κυρίως πόλης και σπαστά. Όλο και περισσότεροι Έλληνες δείχνουν να τα προτιμούν για τις κοντινές καθημερινές μετακινήσεις τους, κατά 80% για διαδρομές μικρότερες των πέντε χιλιομέτρων», αναφέρει.

Fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick