twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

2 Ιανουαρίου 2010

Το σοβαρό πρόβλημα υγείας του Δάκη


Το σύμβολο της «νεότητας» της γενιάς του, ο πλέον αγαπητός τραγουδιστής της ποπ μουσικής, ο Δάκης, για δύο χρόνια πέρασε ένα σοβαρότατο πρόβλημα υγείας το οποίο ελάχιστοι άνθρωποι γνώριζαν. Μήνες έμεινε καθηλωμένος στο κρεβάτι ο δημοφιλής τραγουδιστής λόγω βαριάς πάθησης στη σπονδυλική του στήλη. Τελικά, πήρε το μεγάλο ρίσκο να χειρουργηθεί, παρ’ ότι πολλοί ορθοπεδικοί τού είχαν πει ότι κινδυνεύει να μείνει παράλυτος. Αφού έλαβε υπόψη του διαφορετικές γνώμες, εμπιστεύτηκε τον καθηγητή κ. Νομικό και η περιπέτειά του τώρα πια μοιάζει σαν ένας κακός εφιάλτης.

Ζωηρός, κεφάτος, με τη γνωστή του σβελτάδα, ο Δάκης δίνει σήμερα ένα μήνυμα ελπίδας σε όλους όσοι πάσχουν από δισκοπάθεια.

«Είχα τρεις δισκοκήλες και υπέφερα όσο δεν φαντάζεστε. Δόξα τω, Θεώ, είμαι πάρα πολύ καλά κι έχω αρχίσει και δουλεύω και πάλι. Με την ευκαιρία, θέλω να συστήσω σε όλους όσοι φοβούνται την επέμβαση να το τολμήσουν και να μη φοβούνται ότι δεν θα ξαναπερπατήσουν. Αν ο γιατρός τους τους εγγυηθεί ότι η περίπτωσή τους θα καλυτερέψει με την εγχείρηση, να την κάνουν. Να πάρουν όμως πολλές γνώμες πριν, όπως έκανα εγώ. Δεν υπάρχει κανένας φόβος. Δεν αναφέρομαι φυσικά στις πολύ δύσκολες περιπτώσεις και δεν θέλω να πάρω στο λαιμό μου συνανθρώπους μου» λέει.

Μαζί με αυτό το καλό ήρθε και η τιμητική σύνταξη, που ενέκρινε παμψηφεί η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Πολιτισμού για τον καλλιτέχνη: «Με τιμάει αυτή η διάκριση. Είναι η αναγνώριση των κόπων και των ταλαιπωριών που υπέστην όλα αυτά τα χρόνια. Η αγάπη μου για το τραγούδι αναγνωρίστηκε. Είναι τιμητικό και συγκινητικό ταυτόχρονα».

Δάκης, κατά κόσμον Βρασίδας Χαραλαμπίδης, εξ Αιγύπτου. Το Δάκης είναι υποκοριστικό εκ του Βρασιδάκης, που του είχε δώσει η μητέρα του.


- Κάποτε ήσασταν ζευγάρι με τη Μαργαρίτα Μπρόγιερ. Δεν νιώσατε ποτέ την ανάγκη να φτιάξετε τη ζωή σας; Να δημιουργήσετε οικογένεια;
Για να παντρευτείς μία γυναίκα, πρέπει να την αγαπήσεις πραγματικά. Ερωτεύτηκα πολλές φορές, αλλά δεν μου «κάθισε» ο γάμος. Πνίγομαι και εύκολα. Δεν ανέχομαι την καταπίεση. Από την άλλη, είχα αφοσιωθεί στη δουλειά μου.
διαβάστε την αναλυτική συνέντευξη στην espresso
Espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick