twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

3 Ιουνίου 2010

Τζούλια Αλεξανδράτου «Είμαι μεγάλη πόρνη. Ε και;»

ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ ΒΡΕ KOYTO;
Σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή της, η οποία μάλιστα συνοδεύεται από μία ultra sexy φωτογράφιση, η Τζούλια Αλεξανδράτου μιλάει έξω από τα δόντια, λέει τα πράγματα με το όνομά τους και αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές (αυτές που έχουν μείνει τέλος πάντων) από την καθημερινότητά της. «Δεν γουστάρω να είμαι καλό παιδί» λέει η ίδια και συνεχίζει: «Μ’ αρέσει να είμαι κακό παιδί –και μ’ αγαπάνε γι’ αυτό. Μαζόχες...». Ακόμα πιο... αθυρόστομη, η Τζούλια λέει για όσα την κατηγορούν: «Δεν έχω κάνει βίζιτες γιατί τα λεφτά που ζητάω δεν τα δίνει ούτε ο πλουσιότερος άντρας στη γη». Τι λέει όμως για εκείνους ή καλύτερα και πιο σωστά, εκείνες που την... θάβουν; «Οι κοπέλες που με θάβουν στην τηλεόραση μπορεί να έχουν πάει με τον επιχειρηματία, με τον Διευθυντή του καναλιού. Ή έχουν κάνει ακόμη και βίζιτες –κι όλα αυτά στα κρυφά. Γι’ αυτό τους βγαίνει όλη αυτή η υποκρισία». Όσο για τη σχέση της με τα λεφτά, η εκρηκτική ξανθιά παραδέχεται: «Με τα λεφτά έχω ψυχοπάθεια. Τα φυλάω για το μέλλον. Αν χάσω ένα 50ευρω, θα τρελαθώ». Η Τζούλια επίσης λέει για την... κοσμοθεωρία της σε σχέση πάντα με τα φώτα της δημοσιότητας: «Δεν μπορούν να πουν "και τώρα τι άλλο θα κάνει η Τζούλια;" Πάντα υπάρχει κάτι. Π.χ. αν μείνω έγκυος, θα γίνει χαμός». Τι λέει όμως για την εικόνα που βγάζει προς τα έξω; «Η εικόνα που έχει πολύς κόσμος για εμένα, είναι πως είμαι η Πάρις Χίλτον, ότι είμαι ‘αλλού’. Όμως για να είσαι ‘αλλού’ πρέπει να έχεις πάρει κόκα; Το στιλ που έχω στην κάμερα, έτσι όπως φαίνομαι σαν χαμένη, αυτή είμαι εγώ. Απαθέστατη. Όλα αυτά γύρω μου μου είναι εντελώς αδιάφορα. Το ότι δείχνω χαμένη δεν οφείλεται ούτε στο ότι είμαι πιωμένη ούτε στο ότι έχω πάρει drugs. Είναι η άμυνά μου, η μάσκα μου.» Λίγο πιο καυστική και με δόση ειρωνείας στα λόγια της, η Τζούλια Αλεξανδράτου σχολιάζει: «Όσοι λένε ότι αυτοκαταστρέφομαι, ας σκεφτούν πόσο τραγικό είναι να καταστρέφομαι επί επτά χρόνια όντας διαρκώς στην επικαιρότητα. Είναι τόσο θλιβερό... πραγματικά λυπάμαι για μένα, για τα τόσα εκατομμύρια ευρώ που κερδίζω, την τόση αποδοχή από τον κόσμο. Και την τόση ομορφιά, βέβαια, γιατί δε νομίζω να έχει καμία άλλη την ομορφιά μου ή τη δόξα που έχω εγώ στα 23 μου. Δυστυχώς, γι’ αυτό με λυπούνται, διότι δεν μπορούν να έχουν αυτά που έχω εγώ. Και τσαλακώνεται κάποιος που ξέρει καλά ποιος είναι. Μακάρι μάλιστα να τσαλακωθώ κι άλλο, για να βγάλω ακόμη περισσότερο τον εαυτό μου προς τα έξω. Εγώ είμαι άτομο διαστροφικό. Μπορεί να φαίνεται ότι καταστρέφομαι – αλλά πώς καταστρέφομαι; Η υγεία μου είναι μια χαρά, κάνω αυτό που μου αρέσει, είμαι πιο λογική από τους λογικούς».

Πηγή: Nitro

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια ,αυτο που δεν καταλαβαινω , ειναι τι οτι δεν εχεις καμμια συναισθηση της καταστροφης της ζωης σου.Σκεψου σε λιγα χρονια οι συμμαθητες του γιου σου , θα βλεπουν σε καποιο πορνογραφικο βιντεο τη μητερα του φιλου τους να συνουσιαζεται με δυο μαυρους.
Σκεφτηκες ποτε τη θεση των παιδιων σου ? (αν βεβαια ποτε θελησεις να δημιουργησεις οικογενεια)
Και ειναι πολυ σκληρα τα παιδια ξερεις.
Δεν ηθικολογω , και σιχαινομαι τους ηθικολογους , αλλα υπαρχουν καποιες διαχωριστκες γραμμες που αν τις περασεις δεν εχει γυρισμο.
Και τις περασες πολλες φορες.
Ειλικρινα σε λυπαμαι,χωρις καμμια κακια , υποκρισια η κομπλεξ.
Και εαν δεν το ξερεις , μαθε οτι ολες οι πορνοσταρ (και οι πορνες)πεθαναν παμπτωχες , παρατημενες , λησμονημενες σε καποιο φτηνο λαικο ξενοδοχειο απο αλκοολ η ναρκωτικα.
Ειλικρινα σου ευχομαι να εισαι η εξαιρεση του κανονα.

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick