twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

22 Δεκεμβρίου 2010

Το ερωτικό DVD της Πετρούλας : Kama Sutra από την Πετρούλα Κωστίδου

«Kama sutra by Πετρούλα». Η ανατροπή έρχεται από την «Καιρούλα» του Star που αλλάζει ακόμη και το ροζ των DVD! Η Πετρούλα Κωστίδου θα κινηθεί σε μπλε αποχρώσεις και ως δασκάλα του σεξ μέσα από ένα DVD θα αναλύσει όλες τις ερωτικές στάσεις του κάμα σούτρα. Η... Miss τρόικα θα φιγουράρει στα περίπτερα με υλικό «εκπαιδευτικού περιεχομένου», όπως η ίδια το χαρακτηρίζει. Εκατοντάδες πόζες με μαγιό, σε όλες τις στάσεις της κινέζικης φιλοσοφίας.

Μπορεί τα ηνία στις σεξουαλικές επιδόσεις τώρα να τα έχουν οι Ελληνες, αλλά πριν από 2.000 χρόνια την πρωτιά κατείχαν οι Ινδοί... Με αυτά τα λόγια η Πετρούλα προλογίζει το «φλεγόμενο» DVD που αναμένεται να ξεσηκώσει το ανδρικό κοινό περισσότερο ακόμη και από τα σκέρτσα της στον Mr blue eyes! Πρόκειται για μια ιδέα της ίδιας όπου υπογράφει και τα κείμενα. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα οπτικοποιημένο εγχείρημα σεξουαλικής αγωγής. Η ίδια περιγράφει με παρτενέρ όλες τις στάσεις του κάμα σούτρα, εννοείται βέβαια χωρίς ίχνος χυδαιότητας. Προκαλεί, αλλά μέχρι εκεί.

«Βγαίνουμε στα περίπτερα σήμερα και είμαι πολύ λιγότερο αγχωμένη απ’ ό,τι πριν το γυρίσω. Ξέρω πάρα πολύ καλά τι έχω κάνει ακριβώς και αυτό που ήθελα ήταν σε καμία περίπτωση να μην είναι πρόστυχο. Θα το χαρακτήριζα διασκεδαστικό, ευχάριστο, εκπαιδευτικό και -γιατί όχι;- αισθησιακό» δηλώνει στην «Espresso» η Πετρούλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι προτού δώσει τα χέρια με την εταιρεία παραγωγής ενημέρωσε το κανάλι που συνεργάζεται. Ως εκ τούτου, το «...by Πετρούλα» κυκλοφορεί και με τις ευλογίες του Star.

«Πρόκειται για τρισδιάστατο DVD που θα περιέχει δώρο και τα ειδικά γυαλιά. Η συσκευασία περιλαμβάνει ακόμη ημερολόγιο του 2011 και μια πολύ αισθησιακή φωτογράφηση με τον παρτενέρ μου στις στάσεις του κάμα σούτρα» εξηγεί η πρωταγωνίστρια Πετρούλα. «Στο DVD περιγράφω τι είναι το κάμα σούτρα και κάνω κάποιες στάσεις που είναι εμπνευσμένες από εμένα. Στην εκπαιδευτική αυτή ενημέρωση εννοείται ότι υπάρχει και ανδρική παρουσία. Είναι κατάλληλο για όλους. Δεν έχει ιδιαίτερα γυμνό. Αν και το αγαπημένο μου χρώμα είναι το ροζ, το DVD έχει χρώμα μπλε».

Βέβαια, όπως προστάζει η επικαιρότητα, δεν θα μπορούσαν από τις αναφορές της να απουσιάζουν και τα μέλη της τρόικας. Αλλωστε τα καμώματα της Πετρούλας προς χάρη του μνημονίου ανέβασαν τις μετοχές της στα ύψη. Ποια είναι η αντίδραση των γονιών της στο τολμηρό εγχείρημα της Πετρούλας; «Οι γονείς μου δεν το έχουν δει, όπως δεν το έχω δει ολοκληρωμένο και εγώ. Σε καμία περίπτωση όμως δεν έχουν άγχος, γιατί μου έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη».

Ποια είναι η αντίδραση των γονιών της στο τολμηρό εγχείρημα της Πετρούλας; "Οι γονείς μου δεν το έχουν δει,όπως δεν το έχω δει ολοκληρωμένο κι εγώ. Σε καμία περίπτωση όμως δεν έχουν άγχος, γιατί μου έχουν εμπιστοσύνη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick