twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

14 Ιουλίου 2009

Οικογένεια ισχυρίζεται ότι είδε το φάντασμα του Michael Jackson


Τα μέλη οικογένειας στην πόλη Μαλάμπο της Κολομβίας δήλωσαν στα τοπικά μέσα ότι είδαν το φάντασμα του Μάικλ Τζάκσον καθώς παρακολουθούσαν το βίντεο κλιπ του Thriller. Το φάντασμα εμφανίσθηκε στην αρχή υπό μορφή χημικής μυρωδιάς και στησυνέχεια σαν σκιά του ποπ σταρ.

"Είπα σε ένα από τα παιδιά μου να κλείσει το βίντεο και ο γιός μου δεν ήθελε να το κάνει. Του είπα πάλι να το κλείσει, διότι αισθανόμουν την παρουσία του Μάικλ Τζάκσον εδώ και μια μυρωδιά φορμαλδεϊδης, δήλωσε η Ρόσιο Σαλασάρ.

Τα παιδιά της οικογένειας τράβηξαν στη συνέχεια με κινητό σε βίντεο μια σκιά που η οικογένεια θεωρεί ότι ήταν το φάντασμα του Τζάκσον. "Ένα από τα παιδιά μου μου είπε ότι είδε μια σκιά πίσω μου, την οποία μπορείτε να δείτε στο βίντεο" είπε η μητέρα.
EPT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick