twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

24 Αυγούστου 2009

Τζούλια Αλεξανδράτου : Φωτογραφίες και Συνέντευξη από το Esquire

Μερικά από όσα είπε η Τζούλια στο Esquire τα είδες, τα διάβασες. Τώρα θα διαβάσεις λίγο περισσότερα και, κυρίως, θα δεις. Φωτογραφίες.
Πέρσι είχες φωτογραφηθεί στο «Nitro» ως νύφη. Δεν θα παντρευτείς τελικά;
Φωτογραφήθηκα ως νύφη στο παρελθόν για τις ανάγκες ενός σεναρίου φωτογράφησης κι όχι για να προαναγγείλω έναν επερχόμενο γάμο. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ακολουθούσα αυστηρά το εθιμοτυπικό της παραδοσιακής ελληνικής οικογένειας. Ποτέ δηλαδή να μη δει ο γαμπρός τη νύφη με το νυφικό της πριν από το γάμο. Ούτε σε φωτογραφία. Αν και ο γάμος λοιπόν ανήκει στα σχέδιά μου, δεν μπορώ να προεξοφλήσω το πότε θα γίνει, αφού αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι εντελώς μόνη.
. Τα πας καλά με τις γυναίκες; Γιατί φαίνεται ότι έχεις περισσότερους φίλους άντρες.
Δεν έχω ούτε άντρες ούτε γυναίκες φίλους. Έχω περισσότερο gay φίλους, γιατί αυτοί με καταλαβαίνουν καλύτερα από όλους
Σου την έχει πέσει ποτέ φίλος σου; Και πώς το χειρίστηκες;
Συνήθως δεν τολμούν να το κάνουν. Ξεχωρίζω πάντα τα επαγγελματικά από τα ερωτικά μου. Δεν έλειψαν όμως και τέτοιου είδους «προσεγγίσεις». Όταν συμβεί όμως, κάνω πως δεν καταλαβαίνω και το αντιμετωπίζω σαν πλάκα. Κάποιοι κακιώνουν. Πολύ πρόσφατα συνέβη με κάποιον πρώην συνεργάτη μου.
Με ποιον;
Λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να εκθέσω κανέναν. Σέβομαι τη ζωή των άλλων ανθρώπων και πιστεύω ότι κάποτε θα καταλάβουν τα λάθη τους.
Σου ζητάνε συγγνώμη για τα λάθη τους όσοι σε πλήγωσαν;
Εγώ είμαι αυτή που πρέπει να ζητάω συγγνώμη, γιατί πληγώνω τους ανθρώπους άθελά μου. Δεν θέλω να ακούω συγγνώμη από κανέναν.
Περισσότερα στο Esquire που κυκλοφορεί
yupi




Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick