twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

12 Αυγούστου 2009

Τι εξόργισε την Hilary Clinton... Δείτε το βίντεο


Εξοργίστηκε η Χίλαρι Κλίντον όταν, κατά τη περιοδεία της στην Αφρική και την επίσκεψή της στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις φοιτητών. Ένας φοιτητής τη ρώτησε για την άποψη του συζύγου της, πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον όσον αφορά τις οικονομικές σχέσεις Κίνας-Αφρικής. «Δεν είναι ο σύζυγός μου υπουργός Εξωτερικών των Ην. Πολιτειών, εγώ είμαι. Θέλετε να απαντήσω για το τί πιστεύει ο σύζυγός μου; Αν θέλετε να ρωτήσετε τη γνώμη μου, θα σας πω τη γνώμη μου, αλλά δεν θα μιλήσω για λογαριασμό του συζύγου μου», επισήμανε η Χίλαρι Κλίντον, έχοντας χάσει την ψυχραιμία της.



Ο Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας την περασμένη εβδομάδα, όταν επισκέφτηκε τη Βόρεια Κορέα και κατάφερε να απελευθερωθούν δύο κρατούμενες Αμερικανίδες δημοσιογράφοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick