twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

27 Νοεμβρίου 2009

"Προκαλεί ο Πατέρας" λέει ο Σωκράτης Κόκκαλης...

Ο μόνος που προκαλεί αυτές τις μέρες είναι ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Nίκος Πατέρας, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε πριν από λίγο βγαίνοντας από το δικαστικό μέγαρο Πειραιά ο Σωκράτης Κόκκαλης.

Ο κ. Κόκκαλης που κατέθετε στον εισαγγελέα Πειραιά από τη 1.15 το μεσημέρι μίλησε τόσο για τα όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες ενώ έστειλε και το δικό του μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός καταφέρθηκε εναντίον του κ. Πατέρα, επισημαίνοντας ότι είναι ο μόνος που προκαλεί.

«Τέτοιου είδους εκφράσεις που έγραψαν οι εφημερίδες ουδέποτε ελέχθησαν από εμένα προς τους παίκτες. Είναι υποχρέωση μου και θα το κάνω και στο μέλλον όταν βλέπω ότι η ομάδα χρειάζεται την παρουσία μου για ν' αποδίδει καλύτερο ποδόσφαιρο και ν'

ανεβαίνει η ψυχολογία της να πηγαίνω και να έχω επαφή με τους παίκτες.

Είπα λοιπόν στον κ. εισαγγελέα ότι εκείνος που έχει προκαλέσει περισσότερο ή μάλλον ο μόνος που έχεο προκαλέσει είναι ο κ. Πατέρας, που έκανε αναφορά σε διάφορα θέματα του Ολυμπιακού. Από την μεριά μου ποτέ δεν έχω μιλήσει για θέματα του Παναθηναϊκού και ούτε μ' απασχολεί να το κάνω.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού στα 20 χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα, κατέθεσε και μηνυτήρια αναφορά. Θεωρώ ότι όσα βγήκαν προς τα έξω και ειδικά από την εφημερίδα Sportday ήταν υποβολητέα.

Ο Ολυμπιακός είναι κατά της βίας. Δεν θέλει βία. Θέλει να κερδίζει τα πρωταθλήματα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους με την αξία του και μέσα σε αθλητική ατμόσφαιρα. Όλα τ' άλλα είναι φαντασιώσεις και μία στοχευμένη ενέργεια από πλευράς Παναθηναϊκού για να προκαλέσει τον κόσμο μας. Ζητάω λοιπόν από τον κόσμο μας να μην λάβει υπόψιν του τις προκλήσεις. Να έχει μία παρουσία όπως την έχει συνηθίσει. Αυτά. Γειά σας», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας των πρωταθλητών Ελλάδας.

Παράλληλα στον εισαγγελέα κατέθεσαν οι δημοσιογράφοι Ηρακλής Αντύπας από την Sportday και Δημήτρης Γρηγορόπουλος από τον Πρωταθλητή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick