twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

19 Νοεμβρίου 2009

Με χέρι του Ανρί η Γαλλία στο Μουντιαλ

Η Γαλλία πήρε τελικά το εισιτήριο για την τελική φάση του Μουντιάλ, αλλά με αντικανονικό τρόπο, αφού το γκολ της ισοφάρισης προήλθε από χέρι του Ανρί, o οποίος ζήλεψε τη... δόξα του Μαραντόνα! Ο επιθετικός της Μπαρτσελόνα μετά το τέλος του αγώνα παραδέχτηκε την παράβασή του τονίζοντας πάντως ότι αυτός που αποφασίσει είναι ο διαιτητής. Δεν μπορούσε να κρύψει την απογοήτευσή του ο προπονητής της Ιρλανδίας Τζιοβάνι Τραπατόνι.

«Θα είμαι ειλικρινής, ήταν χέρι. Ωστόσο, δεν είμαι εγώ ο διαιτητής του αγώνα. Εγώ το έκανα, αλλά ο διαιτητής το επέτρεψε. Αυτό είναι ένα ερώτημα που χρειάζεται να θέσετε σε εκείνον και όχι σε εμένα», τόνισε ο επιθετικός της Μπαρτσελόνα.

Από την πλευρά του, ο προπονητής του Έϊρε, Τζιοβάνι Τραπατόνι, ανέφερε: «Όλοι οι Ευρωπαίοι είδαν τι συνέβη. Είμαι βέβαιος ότι εάν ο διαιτητής ρωτούσε τον Ανρί, εκείνος θα παραδεχόταν ότι έκανε χέρι. Θα προτιμούσα να πάμε στα πέναλτι, παρά να

γίνει κάτι τέτοιο. Είμαι λυπημένος επειδή ο διαιτητής μπορούσε να ρωτήσει τον βοηθό και τον Ανρί. Πηγαίνω σε σχολεία και μιλάω για το ευ αγωνίζεσθαι σε μικρά παιδιά. Είναι κάτι που είναι σημαντικό για τη ζωή τους».


Τέλος, ο τεχνικός της Γαλλίας, Ραϊμόν Ντομενέκ ανέφερε: «Δεν είδα το χέρι. Ο διαιτητής αποφάσισε πως ήταν γκολ, αλλά δεν μπόρεσα να δω τίποτα από τη θέση όπου βρισκόμουν. Δεν είδα το ριπλέι. Ωστόσο, είναι κρίμα για την ομάδα της Ιρλανδίας. Λυπάμαι που δεν προκρίθηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο».
gazetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick