twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

11 Απριλίου 2010

Η Άρτεμις Αλεξανδράτου απαντά στην αδελφή της Τζούλια

Αυτή να δείτε ότι δε θα μείνει μόνο στις μηνύσεις όπως η Σάσα Μπάστα. Τα πήρε άσχημα με τι δηλώσεις της Τζούλιας, που είπε ότι την χρησιμοποιεί μπας και πουλήσει κανένα cd.. Έρχεται λοιπόν να απαντήσει η Άρτεμις.."Έχω να πω στην αδερφή μου ότι εγώ δουλεύω πολλά περισσότερα χρόνια ως τραγουδίστρια απ ότι εκείνη, ότι ότι έχω κάνει το έχω κάνει μόνη μου και με την αξία μου, δεν βγαίνω εγώ να προκαλέσω τα μέσα, αντιθέτως εκείνη τα κάνει, και αν δεν της αρέσει το ότι υπερασπίζομαι το όνομά ΜΟΥ, και το όνομα της οικογένειάς μου… ξυδάκι! Αν θέλει να συνεχίζει μια κατάσταση για να βρίσκεται συνέχεια στα μέσα, με οποιοδήποτε κόστος, εγώ δεν θα μπω σε αυτό το «τριπάκι». Αν συνεχιστεί η κατάσταση ξέρει και η οικογένειά μου να κάνει μηνύσεις." Θα βαρεθούν να τις βλέπουν στα δικαστήρια στο τέλος... Να σημειωθεί ότι τώρα πλέον η Άρτεμις απαρνιέται το επίθετό της και ότι συνοδεύεται με αυτό. Οπότε στη νέα της δισκογραφική δουλειά δε έχει μόνο το όνομα και όχι το επίθετο!

athensbars(.gr)

2 σχόλια:

Skouliki είπε...

γενικΑ ενα τεραστιο μπαχαλο αυτη η οικογενεια
καλησπερα :)

papagalaki είπε...

γειά σου Skouliki..
Η αλήθεια είναι ότι τους έχει κάνει ρόμπα η Τζούλια ΄-)

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick