twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

13 Αυγούστου 2010

Το άγνωστο πρόβλημα υγείας της Νία Βαρντάλος

Το άγνωστο πρόβλημα υγείας της Νία Βαρντάλος και το τελεσίγραφο των γιατρών. Μπορεί στην ταινία «Ερωτας α λα ελληνικά» η διάσημη ομογενής να ήταν η χαρά της ζωής, όμως η ψυχή της το ήξερε... Επτασφράγιστο μυστικό κρατούσε το πρόβλημά της, που την ταλαιπωρούσε πολύ καιρό πριν. Μόνο οι πολύ δικοί της άνθρωποι το γνώριζαν. «Ο γιατρός μου είπε ότι έχω δύο επιλογές: ή φάρμακα ή διαβήτης» αποκάλυψε η Νία αφήνοντας εμβρόντητους τους θαυμαστές της.

Η δημοφιλής Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή της και σε πρόσφατη συνέντευξή της στο αμερικάνικο «Glamour» μοιράστηκε το μυστικό της με τον κόσμο. «Εχω θυρεοειδή, κάτι που σε συνδυασμό με το άγχος των άκαρπων προσπαθειών και τόσα χρόνια που έχω περάσει τσιμπολογώντας ενώ γράφω, οδήγησαν σε αυξημένο σάκχαρο» εκμυστηρεύτηκε.

«Ο γιατρός μου είπε ότι έχω δύο επιλογές: ή φάρμακα ή διαβήτης» εξήγησε και πρόσθεσε ότι η τρίτη λύση που της έδωσε ο θεράπων ιατρός της ήταν να χάσει κιλά. «Πριν αντιληφθώ ότι είχα θυρεοειδή δεν μπορούσα να καταλάβω πώς γινόταν να τρώω ελάχιστα και να βάζω κιλά» συνέχισε. Ο γιατρός της τη συμβούλεψε να αδυνατίσει προκειμένου να καλυτερεύσει η υγεία της και εκείνη ύστερα από επίπονες προσπάθειες το κατάφερε.

«Παρατώντας στην άκρη το φαγητό και πηγαίνοντας βόλτα», όπως παραδέχθηκε, κατάφερε να αδυνατίσει. Εχασε σαράντα κιλά -τελευταία βέβαια, όπως ακούγεται έχει ξαναπάρει μερικά- πηγαίνοντας βόλτες με τις ώρες τον σκύλο της. «Δεν θέλω να με επικροτούν επειδή έχασα κιλά. Το να έχω τέτοια αποδοχή επειδή αδυνάτισα είναι για μένα η μικρότερη και λιγότερο σημαντική από τις επιτυχίες μου. Το σημαντικότερο είναι ότι είμαι και πάλι υγιής».

Η είδηση έκανε τον γύρο των αμερικάνικων media, ενώ από τους ομογενείς πρώτο-πρώτο το ανάρτησε το portal Greek Hollywood Reporter. Γεγονός είναι πως από τον Μάιο του 2009 άρχισε η αλλαγή: η Nία εμφανίστηκε εντυπωσιακά αδυνατισμένη στο κόκκινο χαλί του Tribeca Film Festival. Ηδη τότε είχε κατορθώσει να χάσει 18 κιλά με δίαιτα, γυμναστική και αιματηρές θυσίες και το χαμόγελο ζωγραφιζόταν στο πρόσωπό της. Η μόνη της παρασπονδία ήταν ότι έτρωγε... τυρί, αλλά τελικά σιγά-σιγά κατόρθωσε και αντιστάθηκε και σε αυτό. Επίσης, όπως μαθαίνουμε, απέκλεισε από τη διατροφή της άλλα πενήντα εδέσματα και τελικά έγινε φιγουρίνι.

«Η φιλοσοφία μου είναι πως το πρόβλημά μου δεν αποτελεί δικαιολογία, αλλά κίνητρο». Κίνητρο για καλύτερη υγεία και για να κλείνει πια η ίδια το μάτι στη ζωή χαμογελώντας με την καρδιά της. Για να μην ξανακυλήσει, θα πρέπει να διατηρείται κομψή. Οσο για τα κινηματογραφικά πλάνα της, αυτό το διάστημα ετοιμάζει νέο, φιλόδοξο project με τον Τom Hanks και τη Julia Roberts, την ταινία «Larry Crowne», ενώ είναι στα σκαριά οι ταινίες «Happy mother's day», «Talk of the town» και «Α wilderness of monkeys».
Espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick