twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

15 Ιουνίου 2009

Η Έφη Σαρρή μιλάει για τον... Αφρικανό!

Η Έφη Σαρρή μιλάει για τον «Αφρικανό», το νέο σουξέ του καλοκαιριού. Πώς αλλιώς να το πεις, αφού 20 μόλις μέρες μετά την κυκλοφορία του, 75.000 και βάλε το είχαν τσεκάρει στο youtube;

Η ιδέα για το βίντεοκλιπ

«Στην Ελλάδα, και ειδικά στην Αθήνα που ζω εγώ, υπάρχουν πάρα πολλοί Αφρικανοί, οι οποίοι μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Έτσι, αισθάνθηκα την ανάγκη να αφιερώσω ένα τραγούδι από καρδιάς σ' αυτούς. Δε χρειάζεται να έχει κανείς ιδιαίτερη έμπνευση για να γράψει κάτι για αυτή την τιμημένη φυλή, αφού είναι ιδιαίτερα προικισμένοι, με υπέροχα κορμιά, σαν να έχουν μόλις βγει από το γυμναστήριο. Το ωραίο είναι ότι δεν ξέρουν καν ότι είναι ωραίοι. Ένας ακόμη λόγος που τους αγαπώ είναι επειδή πουλάνε τραγούδια μου με μανία».

Ο μαύρος πρωταγωνιστής

«Ο πρωταγωνιστής λέγεται Πουτσάν Μακρέν, κατάγεται από τη Νιγηρία και μένει στην Αγία Βαρβάρα τρία χρόνια. Τον ανακάλυψα τυχαία, πηγαίνοντας να αγοράσω ένα cd μου από τον πάγκο του στη Γλυφάδα, όπου είχα πάει για σολάριουμ. Μόλις τον είδα ενθουσιάστηκα, του έκανα επίσημη πρόταση και, αφού του εξήγησα το βαθύ νόημα των στίχων, συμφωνήσαμε»


Τα γυρίσματα

«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του βιντεοκλίπ ο πρωταγωνιστής μου ήταν γλυκός και υποταγμένος στις εντολές μου, δεν έφερε αντίρρηση σε τίποτα. Αυτό το βρήκα πολύ ευγενικό. Μετά το βιντεοκλίπ όμως αισθάνθηκε μάλλον πολύ κοντά μου, με θεώρησε κτήμα του και κάποια στιγμή, όταν αρνήθηκα την πρότασή του να πάμε για καφέ, μου έκανε τη μούρη πανέ - αυτό δηλαδή που λέω και στο τραγούδι. Το βρήκα όμως συγκλονιστικό ένας υποταγμένος άντρας να σηκώνει κεφάλι».


από το yupi.gr
Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick