twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

10 Αυγούστου 2009

Ο Μπραντ Πιτ μιλά για το ιδανικό μέρος για σεξ!

Γεμάτος αποκαλύψεις ήταν ο Μπραντ Πιτ σε συνέντευξη που παραχώρησε σε αμερικάνικο περιοδικό δίνοντας πιπεράτες λεπτομέρειες για την ερωτική ζωή με την σύντροφό του Αντζελίνα Τζολί.

Συγκεκριμένα, αποκάλυψε ότι το ιδανικό μέρος για σεξ είναι μια κρυφή σπηλιά, η οποία βρίσκεται πίσω από έναν καταρράκτη της πισίνας του. Όσον αφορά τις φήμες περί χωρισμού, ο ίδιος τις διαψεύδει λέγοντας πως: «Έχω μια αγάπη στη ζωή μου, (η Αντζελίνα) είναι το άλλο μου μισό».

Υποστηρίζοντας την απόφασή τους να μην παντρευτούν, ο Μπραντ Πιτ είπε: «Όταν κάποιος με ρωτά για ποιόν λόγο δεν παντρεύομαι με την η Αντζελίνα, εγώ του απαντώ πως γάμος θα γίνεεάν θα είναι νόμιμος για όλους. Εμμένω στην άποψή μου και δεν κάνω πίσω παρόλο που έλαβα αρνητικά mails από πολλές θρησκευτικές οργανώσεις» και συμπλήρωσε τονίζοντας πως: «Πιστεύω πως όλοι πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα».

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το εάν ο Πιτ θα είχε πρόβλημα σε περίπτωση που κάποιο παιδί του ομολογήσει πως είναι ομοφυλόφιλος, ο ηθοποιός απάντησε: «Δε θα είχα κανένα πρόβλημα. Θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν τη ζωή όπως εκείνα θέλουν. Θέλω να αισθάνονται γεμάτα. Ελπίζω να τους διδάξω να εκφράζονται όπως εκείνα επιθυμούν
imerisia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick