twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

27 Οκτωβρίου 2009

Κινδύνευσε η ζωή της από ένα σφράγισμα...


Το χάρο με τα μάτια της είδε μια νεαρή γυναίκα ύστερα από μια απλή επίσκεψη σε οδοντιατρείο του Πύργου Ηλείας. «Πήγα για ένα απλό σφράγισμα και έχω φτάσει στο κατώφλι του θανάτου. Η ζωή μου κρέμεται από μια κλωστή και όλα αυτά χάρη στην οδοντίατρο που έκανε πειράματα στο στόμα μου», λέει στην «Espresso» η Α.Φ.

Η νεαρή γυναίκα προσέφυγε στη Δικαιοσύνη διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 500.000 ευρώ, όχι μόνο για τις σοβαρές βλάβες στην υγεία της, αλλά και για τα ψυχολογικά προβλήματα που της έχει προκαλέσει η περιπέτεια αυτή.

Η αγωγή της εκδικάστηκε πρόσφατα από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ηλείας και η απόφαση αναμένεται να βγει σε πέντε μήνες.
Η κυρία Α.Φ. (τα πλήρη στοιχεία της είναι στη διάθεση της εφημερίδας) μάς είπε σχετικά: «Ο Γολγοθάς μου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2006, όταν βρέθηκα στην Ηλεία για μερικές μέρες και χρειάστηκε να πάω σε οδοντογιατρό για ένα σφράγισμα. Δεν ήξερα τη γιατρό την οποία επισκέφτηκα, αλλά σκέφτηκα ότι δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο. Και την πάτησα. Η οδοντίατρος μου έβαλε προσωρινό σφράγισμα και το Δεκέμβριο, όταν πήγα και πάλι στην Ηλεία για να δω τον σύντροφό μου, την επισκέφτηκα ξανά προκειμένου να ολοκληρώσει το σφράγισμα».

Και στις δύο επισκέψεις, σύμφωνα με τα λεγόμενα της νεαρής γυναίκας και τα όσα αναφέρονται στην αγωγή, η οδοντίατρος επέμενε να της φτιάξει συνολικά τα δόντια και να της τοποθετήσει γέφυρες προκειμένου να αντικαταστήσει αυτά που έλειπαν.

Τον Ιανουάριο του 2007 της έβαλε την πρώτη γέφυρα, το Φεβρουάριο του ίδιου χρόνου τη δεύτερη και το Μάρτιο την τρίτη. Οπως επισημαίνει η ενάγουσα, τα ούλα της είχαν πρηστεί και πονούσε αφόρητα. Τον Αύγουστο το 2007 πήγε σε άλλο γιατρό και, όπως αναφέρεται στην αγωγή, διαπίστωσε ότι οι γέφυρες που είχαν τοποθετηθεί πίεζαν τα ούλα της, τα οποία είχαν ερεθιστεί, καθώς επίσης και ότι χρειάζονταν παρεμβάσεις γναθοχειρουργού, ορθοδοντικού και προσθετικού γιατρού.

«Το κόκαλό μου καταστράφηκε και έχω εμφυτεύματα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα στράβωνε το στόμα μου» λέει η γυναίκα και προσθέτει: «Αυτή τη στιγμή κινδυνεύει η ζωή μου. Είναι τόσο άσχημη η κατάσταση, που πρήζεται συνεχώς ο αριστερός μου λεμφαδένας και το στόμα μου γεμίζει πύον. Ακολουθώ θεραπευτικές αγωγές και είμαι ένα ψυχολογικό ράκος».

Η ίδια αναφέρει στην αγωγή της ότι έχει κλονιστεί η ψυχική της υγεία, καθώς και ότι έχει συνεχείς κρίσεις πανικού, ενώ υποστηρίζει ότι η βλάβη που έχει υποστεί η υγεία της επιδρά στην οικονομική και επαγγελματική της εξέλιξη.
Espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick