twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

9 Δεκεμβρίου 2009

Πόλεμος για τα...μάτια της Σίας Κοσιώνη!

Την παραίτησή της υπέβαλλε και η Κατιάνα Ματζαρίδου , επικεφαλής του τηλεοπτικού τμήματος του “Ελεύθερου Τύπου”. Στην επιστολή της που έστειλε προς τον Τύπο, δηλώνει από την πλευρά της πως η συνέντευξη με τη Σία Κοσιώνη...

είχε κανονιστεί με το γραφείο Τύπου του Σκάι το βράδυ της Παρασκευής 27 Νοεμβρίου, πριν προτείνει το συγκεκριμένο τηλεοπτικό πρόσωπο, η συντάκτρια Μελίνα Βλατζή. Η τελευταία στην επιστολή της ανέφερε πως η πρόταση της για συνέντευξη με τη Σ. Κοσιώνη απορρίφθηκε από τη Κ. Ματζαρίδου και στη συνέχεια δημοσιεύτηκε από την ίδια σε συνέντευξη στον “Τύπο της Κυριακής” . Η . Κ Ματζαρίδου διαμαρτύρεται γιατί ετέθη θέμα αμφισβήτησής της δημοσιογραφικής της ιδιότητας, ενώπιον 20 συναδέλφων της. Όλη η επιστολή της Κατιάνας Ματζαρίδου έχει ως εξής:

“Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι ο πόλεμος που υπέστην από την πρώτη μέρα που προσλήφθηκα στον «Ελεύθερο Τύπο», στις 16 Οκτωβρίου 2009, ως υπεύθυνη του τηλεοπτικού τμήματος συνεχίζεται. Επανειλημμένα σας είχα προειδοποιήσει για τη συνεχή διαπόμπευση του ονόματος μου στο εργασιακό μας χώρο και τα θέματα που αντιμετώπιζα, τα οποία με στόχο εμένα υπονόμευαν την έκδοση του φύλλου. Τα προβλήματα που παρουσιάζονταν ως άλυτα και μετά ως εκ θαύματος σε λίγες ώρες εξέλειπαν ήταν η απόδειξη. Για τους λόγους αυτούς σας υπέβαλα δύο φορές την παραίτηση μου (την περασμένη Τρίτη 1 Δεκεμβρίου και την περασμένη Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου του 2009), τις οποίες και δεν αποδεχτήκατε , εμμένοντας στην παραμονή μου. Η κατάσταση προχώρησε και διαπιστώνω ότι βαλλόμουν επειδή απλά προσπαθούσα να κάνω τη δουλειά μου και να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου. Προφανώς το γεγονός ότι το τηλεοπτικό τμήμα του νέου «Ελεύθερου Τύπου» λειτούργησε άψογα και παρά τις αντίξοες συνθήκες έβγαλε ασπροπρόσωπη τη διοίκηση και την ιδιοκτησία «κάποιους» ενοχλούσε.
Στα 26 χρόνια που βρίσκομαι στα ΜΜΕ, εργάστηκα ως υπεύθυνη τμημάτων, αρχισυντάκτρια εντύπων και εκπομπών και διευθύντρια περιοδικών, πάντα με επαγγελματισμό και διορατικότητα, συναδελφική αλληλεγγύη και απόλυτη αξιοπρέπεια.
Αυτή ακριβώς η αξιοπρέπεια «χτυπήθηκε» και για λόγους δεοντολογικούς και μόνο υποχρεώνομαι να υποβάλλω οριστικά και αμετάκλητα την παραίτηση μου, σήμερα Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009 από την εφημερίδα.
Επειδή κλοπές ρεπορτάζ δεν «συμβαίνουν απλά», πόσο μάλλον κλοπές συνεντεύξεων-ατυχώς υποστηρίχθηκε κάτι τέτοιο- οφείλω να διευκρινίσω δημόσια ότι η συνέντευξη, την οποία κατηγορούμαι ότι «έκλεψα», κανονίστηκε πριν την προτείνει η Μελίνα Βαλτζή, και συγκεκριμένα το βράδυ της Παρασκευής 27 Νοεμβρίου με την κυρία Δώρα Γιαννακάκη. Θέτω στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου τόσο τα αρχεία της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, που έχω ανταλλάξει με το γραφείο τύπου του ΣΚΑΙ και τις κυρίες Δώρα Γιαννακάκη και Χριστίνα Μουσούλη, όσο και τα στοιχεία της συνέντευξης της κυρίας Κοσιώνη και νομίζω ότι εδώ σταματά το θέμα «κλοπής του ρεπορτάζ-συνέντευξη»(ας αποφασιστεί τι από τα δύο είναι).

Ξεπέρασα το γεγονός ότι η Μελίνα Βαλτζή, την Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου, παρουσία τουλάχιστον 20 συναδέλφων, έθεσε θέμα αμφισβήτησης της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας, παραβλέποντας ότι και η ΕΣΠΗΤ, της οποίας είμαι τακτικό μέλος, ανήκει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών.

Δεν μπορώ όμως να αγνοήσω το λυπηρό γεγονός ότι ο πόλεμος συνεχίστηκε με επιστολές προς το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ και δημοσιεύσεις.

Παραιτούμαι, επιφυλασσόμενη παντός νομίμου δικαιώματος μου.

Κατιάνα Ματζαρίδου”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick