twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

30 Ιουλίου 2010

Η απάντηση της Σεμίνας Διγενή στον Τάσο Δούση

Από το Mediasoup(.gr)
Οoooχι, μικρέ μου ''επιχειρηματία'' (όπως σ αρέσει να αυτοαποκαλείσαι), δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου...

Και σέβομαι -γιατί εγώ τιμώ τα παντελόνια μου- την επιθυμία σου, να μην δημοσιοποιήσω τα γεμάτα παρακλήσεις μέιλ σου.

Μαθαίνω για αγωγές... Να τις κάνεις, γιατί θα γελάσουμε πολύ.

Αυτό το ''παιγχνίδι'' όμως, για να το παίξεις, πρέπει να είσαι τουλάχιστον

..αθώος του αίματος.

Εδώ είμαι, ωστόσο και σε περιμένω. (και εγώ και πολλοί ακόμη)



ΥΓ. α... και κάτι άλλο.

εξ αιτίας σου, μου ήλθε η φαεινή ιδέα,

αυτό ακριβώς το τετραγωνάκι του εξωφύλλου του mediasoup, να φιλοξενεί -προς ''τιμήν'' σου- στο διηνεκές, απόψεις αναγνωστών, για θέματα κοινού(!) ενδιαφέροντος -ξέρεις εσύ- καταγγελίες, πληροφορίες, απόψεις, μέχρι και τα απαραίτητα λογοτεχνικά κείμενα, που θα πλουτίσουν τις γνώσεις, τα επιχειρήματα και το λεξιλόγιό σου.!

Χαίρε τώρα, γιατί σε βαρέθηκα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick