twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

2 Νοεμβρίου 2010

Η συγκλονιστική ιστορία της Βαλεντίνας Τσαπάνου

Την τραγική της ιστορία αποκάλυψε αποκλειστικά στο «Super Star» η Βαλεντίνα Τσαπάνου, το μοντέλο που γνωρίσαμε πριν από τρία χρόνια στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου και πλέον την βλέπουμε στην Ελένη Μενεγάκη. Σε ηλικία 11 μόλις χρόνων, η Βαλεντίνα έχασε την μητέρα της σε τροχαίο και, ένα χρόνο αργότερα, έμεινε ορφανή και από πατέρα.

«Όταν θυμάμαι την εποχή εκείνη δεν είχα καταλάβει τι είχε γίνει. Περίμενα ακόμα την μητέρα μου να γυρίσει όταν έλειπε από το σπίτι», λέει η Βαλεντίνα, που ήρθε στην Ελλάδα από την Μολδαβία στα 16 της, αναζητώντας μια καλύτερη τύχη.

Τα δύσκολα παιδικά και εφηβικά της χρόνια λίγοι τα γνώριζαν. «Ενώ ήμασταν μία οικογένεια πολύ αγαπημένη συνέβη το τροχαίο. Ήταν 28 χρονών, πήρε το αμάξι και δεν δούλεψαν τα φρένα όταν γύρισε. Ο πατέρας αρρώστησε άσχημα από την στεναχώρια του και μετά από έναν χρόνο τον χάσαμε», εξομολογείται η σέξι ξανθιά κοπέλα.

«Περάσαμε δύσκολα, ήμασταν δύο παιδιά και εγώ ήμουνα ήδη αρκετά μεγάλη, στα 13 και ήταν δύσκολο για τα αδέρφια των δικών μου. Πήραν τον μικρό, που μπορούσαν να τον κουμαντάρουν καλύτερα κι εγώ με τον αδερφό μου μείναμε χώρια», προσθέτει

«Ένα παιδί δεν χρειάζεται υλικά αγαθά. Ένα παιδί χρειάζεται αγάπη, αυτό που εγώ εισέπραξα από φίλους μου και από κάποιους συντρόφους μου και όχι από το αίμα μου», λέει βουρκωμένη η Βαλεντίνα, προσθέτοντας πως από τα 16 της είναι μόνη στην Ελλάδα και κατάφερε πολλά.

Αν οι γονείς της ζούσαν δεν θα τους έλεγε κάτι - θα ζητούσε μόνο να ήταν εδώ. «Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου», λέει και δεν διστάζει να κλάψει μπροστά στην κάμερα.

«Όσο άτυχη ήμουν στη ζωή, τόσο πιο τυχερή ήμουν σε άλλα πράγματα, όπως στη δουλειά μου», καταλήγει το μοντέλο και προσθέτει: «το κενό βέβαια δεν αναπληρώνεται, γι’ αυτό στόχος μου είναι η οικογένεια. Δεν μπορώ να τους φέρω πίσω, αλλά μπορώ να κάνω την δικιά μου όμορφη οικογένεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick