twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

12 Ιουνίου 2009

Ολόκληρη η επιστολή Ρουσόπουλου


"Αγαπητέ Πρόεδρε,
Μ΄ αυτήν την επιστολή σου γνωστοποιώ την απόφασή μου να μην διεκδικήσω θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματός μας στις επόμενες εκλογές, όποτε αυτές κι αν γίνουν. Με ενδιέφερε η συμμετοχή μου δεν το κρύβω. Δεν με ενδιαφέρει πια. Οι συνθήκες ισοπέδωσης που επικρατούν στο πολιτικό σκηνικό δεν μου επιτρέπουν να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την συκοφαντία είτε αυτή προέρχεται από αντιπάλους, είτε – δυστυχώς - από «φίλους». Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να στηρίζω το έργο της Κυβέρνησης.
Αγαπητέ Πρόεδρε,
Εισήλθα στην πολιτική επιτυχημένος επαγγελματίας και αξιοπρεπής.
Αξιοπρεπής αποχωρώ.Καμιά πικρία για πρόσωπα.
Σ΄ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες. Προσπάθησα πάντοτε να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Πιστεύω πως από τη θέση μου συνέβαλλα – έστω στο ελάχιστο – στις νικηφόρες εκλογές του 2004 και του 2007. Ανταποκρίθηκα υπηρετώντας αρχές και αξίες. Δεν διαπραγματεύτηκα και δεν διαπραγματεύομαι την πολιτική μου επιβίωση εις βάρος της αξιοπρέπειάς μου.
Πεποίθησή μου πάντοτε παραμένει ότι οι πολίτες δεν θέλουν πολιτικούς που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να επιβιώσουν σε όλες τις καταστάσεις, αλλά πολιτικούς που όταν έρχεται η ώρα είναι έτοιμοι να πουν το μεγάλο όχι – το σωστό."
από το limeri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick