twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

17 Ιουνίου 2009

Ελπίδες για τίτλους...

Παίκτης της ΑΕΚ είναι πλέον και τυπικά ο Ρουμάνος Ίλιε Ιορντάκε ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών. «Ελπίζω και τα τρία χρόνια του συμβολαίου μου να έχουν τίτλους» τόνισε ο 24χρονος, που αναφέρθηκε με καλά λόγια για τον κόσμο. Τι είπε για Μπάγεβιτς. Περίπου 170.000 ευρώ θα πάρει τον πρώτο χρόνο και κάπου 260.000 την τρίτη σεζόν.
Ολοκληρώθηκε και τυπικά η μεταγραφή του Ίλιε Ιορντάκε στην ΑΕΚ καθώς ο παίκτης πέρασε το πρωί από τα γραφεία της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ και έβαλε την υπογραφή του στο συμβόλαιο. Συγκεκριμένα η «κιτρινόμαυρη» ανακοίνωση αναφέρει

«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Ilie Iordache. Ο Ρουμάνος μεσοεπιθετικός (23/3/1985) υπέγραψε συμβόλαιο τριών χρόνων».

Μίλησε για τίτλους ο Ιορντάκε

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Ίλιε Ιορντάκε είπε:«Είμαι χαρούμενος που ανήκω σε μια μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στον κόσμο της ομάδας, έχω ακούσει ότι είναι συγκλονιστικός και ότι στηρίζει πολύ τους παίκτες. Απο την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα πολύ καλά στην ομάδα, όλοι με υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Γνωρίζω αρκετούς παίκτες από όταν ήρθα και προπονήθηκα με την ομάδα προκειμένου να με δει ο προπονητής, έτσι θα είναι πιο εύκολες οι πρώτες μου ημέρες εδώ, με την ομάδα. Επίσης η ΑΕΚ είναι γνωστή και από άλλους συμπατριώτες μου όπως ο Ντόμπος που έπαιζε στην ΑΕΚ αλλά και οι Ι. Ντουμιτρέσκου και Ν. Ντουμιτρίου που ήταν προπονητές στην ομάδα αυτή.


Θέλω να βοηθήσω κι εγώ ώστε να δώσουμε ένα τέλος σε αυτά τα χρόνια χωρίς πρωτάθλημα. Να πάρουμε έναν τίτλο φέτος. Έχω τρία χρόνια συμβόλαιο με την ομάδα και ελπίζω και τα τρία να έχουν τίτλους. Είμαι ένας παίκτης που μου αρέσει να ξεσηκώνω τον κόσμο με τις ενέργειες μου, να προσφέρω θέαμα αλλά το πιο σημαντικό είναι να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι να έχω μια πολύ καλή συνεργασία με το τεχνικό επιτελείο και τον προπονητή κ. Ντούσαν Μπάγεβιτς που με επέλεξε γιατί έχω ακόμη πολλά να μάθω. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα».

Άγγελος Σκλαβουνάκης
gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick