twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

24 Ιουνίου 2009

«Olympiakos? Last year!


Η ιστορία θα τον καταγράψει, εκτός και αν έρθει η... γη ανάποδα, ως έναν από τους ποδοσφαιριστές που έκαναν τη διαδρομή Καραϊσκάκη-Παιανία! Ο Σεμπάστιαν Λέτο θα είναι ο εκλεκτός του Παναθηναϊκού για το αριστερό «φτερό» αποτελώντας την «πράσινη» απάντηση στο λιμάνι! Το gazzetta.gr βρήκε τον Αργεντινό χαφ, ο οποίος επεσήμανε ότι «βρίσκομαι κοντά στον Παναθηναϊκό αλλά ακόμα δεν έχω υπογράψει» ενώ για το «ερυθρόλευκο» παρελθόν του αρκέστηκε στο «τι σημασία έχει που έπαιζα πέρυσι;».



Από τα κόκκινα στα πράσινα και από το λιμάνι στην Παιανία. Για να ολοκληρωθεί το...deal απομένει τα πάρει το στυλό και να υπογράψει ότι για τα επόμενα χρόνια θα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού! Εξάλλου, για τον ίδιο μικρή σημασίαέχει ότι την περυσινή αγωνιστική περίοδο ανήκε στους... αιώνιους εχθρούς.

Ο Σεμπάστιαν Λέτο λίγες ώρες πριν και τυπικά φορέσει την φανέλα με το τριφύλλι στο μέρος της καρδιάς μιλάει στο gazzetta.gr και ουσιαστικά βγάζει από πάνω του την «ταμπέλα» του Ολυμπιακού.

Τον... πετύχαμε την ώρα που μόλις είχε τελειώσει την προσωπική προπόνηση που κάνει για να παραμένει σε φόρμα και ενώ είχαν προηγηθεί καμιά δεκαριά αποτυχημένες προσπάθειες και μια σύντομη συνομία με την κοπέλα του, η οποία μας παρακάλεσε να τον πάρουμε «σε μιάμιση ώρα αν μπορείτε».

Περίπου στις 2 τα ξημερώματα ώρα Ελλάδος ο «Σέμπα» απάντησε στις κλήσεις μας. Πρώτη ερώτηση; Μα φυσικά πόσο κοντά είναι στον Παναθηναϊκό...
«Νομίζω ότι απομένουν ακόμα κάποιες λεπτομέρειες. Όταν θα ρυθμιστούν και αυτές και υπογράψω τότε σίγουρα θα μπορούμε να πούμε περισσότερα. Εγώ από την πλευρά μου μπορώ να σου πω ότι ξέρω πως είμαι κοντά στον Παναθηναϊκό και περιμένω να μάθω τα νεότερα από τον μάνατζερ μου.» μας λέει αρχικά και στην συνέχεια δεν διστάζει να δείξει ότι για αυτόν ο Ολυμπιακός έχει τελειώσει.

«Στον Ολυμπιακό έπαιζα πέρυσι. Μην το ξεχνάς αυτό. Ανήκω στην Λίβερπουλ, η οποία θέλει να με πουλήσει. Άρα εγώ πρέπει να βρω ένα κλαμπ για να συνεχίσω, καθώς αυτή την στιγμή ουσιαστικά είμαι χωρίς ομάδα. Ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται για εμένα και αυτό μόνο τιμητικό θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω».

Πέρυσι έζησες την ελληνική πραγματικότητα, ποια είναι η γνώμη σου για τον Παναθηναϊκό;
«Όλοι ξέρουν ότι ο Παναθηναϊκός μαζί με τον Ολυμπιακό είναι οι δύο μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Ως αντίπαλος στο πέρασμα μου από τον Ολυμπιακό μπορω να πω ότι η ατμόσφαιρα που δημιουργείται στα ντέρμπι είναι φανταστική. Από κει και πέρα, ο Παναθηναϊκός έχει ποιοτικούς παίκτες, θερμούς οπαδούς και θα αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ που είναι εξίσου σημαντικό.

Μια υπόσχεση στον κόσμο της ομάδας;
«Φίλε μου, να υπογράψω πρωτά και μετά λογικά θα υπάρχει μια συνέντευξη Τύπου για μένα για να μιλήσω για όλα. Σε ευχαριστώ πολύ...».

«Ο Ολυμπιακός είχε την ευκαιρία του»
Ο Σεμπαστιάν Λέτο είχε τονίσει ότι επιθυμούσε να μείνει στον Ολυμπιακό και οι ερυθρόλευκοι του είχαν πει ότι θα έδιναν τα πέντε εκατομμύρια ευρώ στην Λίβερπουλ για να τον αποκτήσουν. Ο 22χρονος Αργεντινός ανέφερε στην «Sportday» ότι οι πρωταθλητές αποφάσισαν να μην τον αγοράσουν.

Πριν από λίγο καιρό είχες πει ότι θέλεις να μείνεις στον Ολυμπιακό και να μην πας στον Παναθηναϊκό…
«Είμαι πολύ κοντά στον Παναθηναϊκό. Είχα πει ότι ήθελα να μείνω στον Ολυμπιακό κι αυτό είναι αλήθεια. Το είχα πει πολλές φορές. Γι’ αυτόν τον λόγο συζητούσα στον Ολυμπιακό. Από τη στιγμή που ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην με αγοράσει, έπρεπε να δω το μέλλον μου. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Ο Ολυμπιακός είχε την ευκαιρία πριν από δύο εβδομάδες που είχε έρθει ο μάνατζερ μου στην Αθήνα. Αρχικά είχε πει στον μάνατζερ μου ότι θα δώσει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ και όλα ήταν έτοιμα για να φύγει το φαξ στη Λίβερπουλ. Ξαφνικά άλλαξε η απόφαση και από τότε δεν έγινε κάτι. Από τη στιγμή που τελείωσε η υπόθεση με τον Ολυμπιακό, είμαι παίκτης της Λίβερπουλ και όχι του Ολυμπιακού. Πρέπει να δω τι θα κάνω, που θα αγωνιστώ».

Πως πιστεύεις ότι μπορεί να αντιδράσουν οι φίλοι του Ολυμπιακού σε περίπτωση που φορέσεις τη φανέλα του Παναθηναϊκού;
«Ξέρω ότι μεταξύ τους υπάρχει κόντρα, δεν γνωρίζω πως θα το πάρουν, αλλά θα πρέπει να ξέρουν ότι εγώ, ως Λέτο, έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να μείνω στον Ολυμπιακό. Γι' αυτόν τον λόγο ελπίζω ο κόσμος να καταλάβει την απόφαση μου. Όποια και αν είναι αυτή. Εγώ, πάντως, παίζοντας στον Ολυμπιακό φέτος απέδειξα αν αξίζω ή όχι να μείνω. Μακάρι να μην υπάρξουν προβλήματα αν και εφόσον πάω στον Παναθηναϊκό».
gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick