twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

12 Ιουλίου 2009

Νταϊάνα Ιγροπούλου : Μετάνιωσα που πήγα στα καλλιστεία


Η Νταϊάνα είναι στην ουσία καρπός ενός μεγάλου έρωτα που γεννήθηκε και ανα­πτύχθηκε στη Γερμανία, όταν ο πατέρας της Στέλιος και η μητέρα της Ναταλία, που είναι Γερμανίδα, βρέθηκαν εκεί για σπουδές. «Ήμαστε συμφοιτητές. Εκείνος σπούδαζε μαθηματικός, εγώ φυσικός, και τελικά ανακαλύψαμε ότι το μάθημα που μας ταίριαζε περισσότερο ήταν η χημεία που αναπτύχθηκε μεταξύ μας» λέει χαριτολογώντας η Ναταλί.


Πώς αντιδράσατε όταν η Νταϊάνα, σε ηλι­κία δεκαέξι ετών, αποφάσισε να δηλώσει συμμετοχή στα καλλιστεία;

Ναταλία: Αρνητικά. Δεν μας άρεσε καθόλου η ιδέα να πάρει μέρος στκαλλιστεία. Στην αρχή πιστεύαμε ότι μας έκανε πλάκα, ότι ήταν ένα κα­πρίτσιο που θα το ξεχνούσε σε λίγο καιρό. Αλλά όταν είδα ότι ήταν κάτι που το ήθελε τόσο πολύ, ήμουν δίπλα της. Ακόμη και στις πρόβες ή στα πάρτι που έπρεπε να πηγαίνει, ήμουν πάντα εκεί. Ακόμα και όταν βγήκε Miss Young και έπρεπε να παρευρίσκεται σε κάποιες εκδηλώσεις, την πηγαί­ναμε ή εγώ ή ο πατέρας της και περιμέναμε στο αυτοκίνητο τρεις, τέσσερις, πέντε ώρες, όσο χρει­αζόταν για να τελειώσει, για να την πάρουμε και να πάμε σπίτι. Δεν την αφήσαμε ούτε λεπτό μόνη!



Νταϊάνα, έχεις μετανιώσει που πήρες μέ­ρος σε διαγωνισμό ομορφιάς σε τόσο μι­κρή ηλικία;

Νταϊάνα: Έχω μετανιώσει που πήρα μέρος στα καλλιστεία την πρώτη φορά. Δεν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου ώστε να περάσω σε μια καλή σχολή. Από την άλλη, τα καλλιστεία με έκαναν γνωστή και έλαβα μέρος σε έναν διεθνή διαγωνι­σμό ομορφιάς κερδίζοντας τον τίτλο Miss Young International. Έτσι απέκτησα τη δυνατότητα να κλείσω καλές δουλειές, να μπορέσω να ανεξαρ­τοποιηθώ και να βγάζω τα δικά μου χρήματα.

Ναταλία: Οφείλω να πω ότι παρόλο που δεν μας άρεσε η ιδέα των καλλιστείων, νιώσαμε μεγάλη περηφάνια όταν την είδαμε να στέφεται Miss Young.



Στενοχωρηθήκατε τώρα που δεν την είδατε να στέφεται Σταρ Ελλάς;

Ναταλία: Ήμαστε προετοιμασμένοι γιατί μας εί­χαν πει ότι είναι σπάνιο μια κοπέλα που έχει ήδη συμμετάσχει στα καλλιστεία και έχει πάρει τίτλο να πάρει για δεύτερη φορά κάποια διάκριση.

Πολλοί είπαν ότι ακολούθησες το παρά­δειγμα της Τζούλιας Αλεξανδράτου.

Νταϊάνα: Καμία σχέση. Δεν ήθελα να προκαλέ­σω ούτε έκανα κάτι επίτηδες. Απλώς, στενοχωρή­θηκα και αυτό φάνηκε στο πρόσωπό μου.



Πιστεύεις ότι η Βιβιάνα Καμπανίλε άξιζε την κορδέλα της Σταρ Ελλάς;

Νταϊάνα: Δεν θα ήθελα να το σχολιάσω αυτό.



Πώς αντιδράσατε όταν είδατε την Νταϊάνα να φωτογραφίζεται σε αισθησιακές πόζες για λογαριασμό αντρικού περιοδικού ;

Ναταλία: Ξέρω ότι είναι μέρος της δουλειάς της, αλλά όταν βγήκε το περιοδικό στα περίπτερα, και εγώ και ο πατέρας της πάθαμε σοκ γιατί δεν το γνωρίζαμε! Ομολογώ ότι αυτή η φωτογράφηση μας στενοχώρησε πολύ, αλλά μας έχει υποσχε­θεί ότι δεν θα κάνει κάτι ανάλογο στο μέλλον.

Νταϊάνα: Τη συγκεκριμένη φωτογράφηση την έκανα όταν ήμουν δεκαοκτώ χρόνων. Ομολογώ ότι ήταν απερισκεψία μου να μην τους το πω, αλλά δεν ήξερα πώς να το κάνω. Γι' αυτό προτίμησα να τη δουν κατευθείαν στα περίπτερα. Αλλά τελικά τους στενοχώρησα πολύ και στενοχωρήθηκα κι εγώ.

Νταϊάνα, γιατί είσαι μόνη;

Νταϊάνα: Ψάχνω ένα πολύ καλό παιδί. Δεν θα μου άρεσε να είμαι με ένα party animal. Θέλω έναν δη­μιουργικό άνθρωπο που να έχει χιούμορ και θετική διάθεση. Επειδή βλέπω τους γονείς μου, που μετά από τόσα χρόνια είναι τόσο ερωτευμένοι, θα ήθε­λα για μένα μόνο το καλύτερο!

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.
yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick