twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

12 Ιουλίου 2009

Γυμνή η Τζούλια Αλεξανδράτου στην πισίνα ξενοδοχείου


Η Τζούλια πόζαρε για το DownTown στα δροσερά νερά μιας πισίνας δημιουργώντας μας μια μεγάλη απορία — της οποίας, φυσικά, ενδόμυχα ξέρουμε την απάντηση. Γιατί αυτή είναι η Τζούλια που ξέρουμε και αγαπάμε.Δείτε την φωτογραφίακαι διαβάστε την συνέντευξη

Πόσο συχνά ταξιδεύεις;

Όσο το απαιτούν οι περιστάσεις! Τουλάχιστον μία φορά την εβδομά­δα. Για τα μακρινά ταξίδια προτιμώ το αεροπλάνο, για τις μικρότερες αποστάσεις το τζιπ μου.



Τι περιέχει συνήθως η βαλίτσα σου;

Ολοκαίνουρια strings όλων των σχεδίων και χρωμά­των, παπούτσια, φτηνά μπλουζάκια και σορτς, για να τα πετάξω στην επιστροφή.



Πηγαίνεις στο κομμωτήριο πριν από κάθε ταξίδι;

Δεν ταξιδεύω ποτέ μου με ίσιωμα κομμωτηρίου στο φρεσκοαχνιστό πλατινέ μαλλί μου, γιατί θεωρώ αδι­ανόητο να βάλω σε τόσα έξοδα τη μανιακή αντίζηλό μου, η οποία αντιγράφει ακόμα και την αναπνοή μου!



Θα γινόσουν αεροσυνοδός;

Μόνο για να ρωτήσω επιβάτες της πρώτης θέσης: «Coffee, tee or me?» (Η Τζούλια έχει τρελά κέφια).



Ποια είναι τα σχέδιά σου για το φετι­νό χειμώνα;

Να τραγουδήσω σε μεγάλη πίστα, να κυ­κλοφορήσω ένα νέο CD με τραγούδια μου και να κάνω τηλεόραση. Εννοώ να παρουσιάσω μια καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή.



Δεν σε αποθαρρύνει το γεγονός ότι στον ΑΝΤ1 η εκπομπή σου κόπηκε πριν καλά καλά ξεκινήσει;

Καθόλου! Νομίζω ότι είμαι ένα συμπαθητι­κό, φρέσκο κορίτσι και με την επιμονή που έχω θα πετύχω!


Ποια τηλεοπτική πόρτα χτυπάς;

Της ΕΡΤ και ενός άλλου μεγάλου ιδιωτικού καναλιού. Βέβαια χτυπάνε κάποιοι και τη δική μου πόρτα...



Θα έκανες οποιαδήποτε υποχώρηση για να κατακτήσεις την πολυπόθητη θέση της παρουσιάστριας;

Θα έκανα το παν για να πετύχω!


Θα έλεγες κι εσύ τον καιρό με σέξι πόζες και νάζι;

Θα έλεγα και τα άπαντα του Ελύτη και επ' ευκαιρίας σας αποκαλύπτω ότι γράφω το πρώτο μου βιβλίο...



Με τι θέμα;

Είναι το ιδανικό εγχειρίδιο για να πετύχουν οι γυναίκες τον τέλειο οργασμό. Απενοχο­ποιώ τις καταπιεσμένες γυναίκες από τα συ­μπλέγματα που τις βαραίνουν και τις οδηγώ στην υπέρτατη ηδονή! Και θα φωτογραφη­θώ όπως δεν με έχετε ξαναδεί...



Τι δεν θα έκανες ποτέ στη ζωή σου;

Έκτρωση...



Και τι άλλο;

Έναν φτωχό πλην τίμιο γάμο! Προτιμώ το γάμο με έναν κροίσο, ακόμα και αμ­φιβόλου ηθικής.



Σου εύχομαι να τον βρεις σύντομα.

Ευχαριστώ. Ένας κροίσος, άλλωστε, μου αξίζει...



Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.



yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick