
Ειδικότερα, θα εξετάζονται και θα βαθμολογούνται η επίτευξη προκαθορισμένων στόχων της υπηρεσίας όπου απασχολείται ο υπάλληλος, η εκτέλεση του έργου του, καθώς και οι ικανότητες και δεξιότητές του. Η κλίμακα βαθμολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων ορίζεται από 1 έως 100 μονάδες για κάθε ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης. Έτσι, για παράδειγμα ένας υπάλληλος που πέτυχε τους στόχους της υπηρεσίας κατά 1- 25% θα λαμβάνει αντιστοίχως 1 έως 15 μονάδες, ενώ εάν επέδειξε εξαιρετική επίδοση στην εκτέλεση του έργου του και στις ικανότητες- δεξιότητές του θα συγκεντρώνει 95 έως 100 μονάδες.
Μετά την εξαγωγή της βαθμολογίας από τα τρία αυτά κριτήρια, θα ακολουθεί- όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο προσχέδιο- και «η διενέργεια μίας τουλάχιστον συνέντευξης μεταξύ του αξιολογητή και του αξιολογούμενου». Αξιολογητής θα είναι ο άμεσος προϊστάμενος κάθε υπαλλήλου και προβλέπεται έλεγχος της έκθεσης αξιολόγησηςαπό επόπτη, ο οποίος με τη σειρά του θα είναι ο άμεσος προϊστάμενος του αξιολογητή. Ο επόπτης, όμως, δεν έχει δικαίωμα βαθμολόγησης, αλλά απλής διατύπωσης παρατηρήσεων.
Σημειώνεται ότι το προσχέδιο ορίζει διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας με τους οποίους πολλαπλασιάζεται η βαθμολογία του καθενός από τα τρία κριτήρια αξιολόγησης ανάλογα με τη θέση και την εκπαιδευτική κατηγορία των υπαλλήλων.
Για τους γενικούς διευθυντές, το 80% της αξιολόγησης αφορά την επίτευξη των στόχων και το 20% τις ικανότητές τους, την ώρα που για τους διευθυντές και τμηματάρχες η αξιολόγηση θα γίνεται κατά 60% βάσει της επίτευξης των στόχων και κατά 40% βάσει της εκτέλεσης του έργου και των ικανοτήτων.
Στους απλούς υπαλλήλους πανεπιστημιακής, τεχνολογικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα λαμβάνεται υπόψη κατά 20% η επίτευξη των στόχων και κατά 80% η εκτέλεση του έργου και οι ικανότητές τους, ενώ χωρίς συντελεστή βαρύτητας και μόνο για το έργο και τις ικανότητές τους θα διενεργείται η αξιολόγηση των υπαλλήλων υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
ΤΑ ΝΕΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου