twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

17 Οκτωβρίου 2009

Έξαλλη η Εύη Χειλά με τα όσα κατέθεσε η Μαριάννα Μπερερή στην αστυνομία



Σύμφωνα με νέο δημοσίευμα της «Espresso», η Μαριάννα Μπερερή με την κατάθεσή της ενέπλεξε στην υπόθεση ναρκωτικών που πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας γνωστό μοντέλο που κατά καιρούς έχει φωτογραφηθεί για λογαριασμό γνωστών περιοδικών.



Η Μπερερή αρχικά...




αρχικά μίλησε με λόγια αγάπης για τον Παντελή Θεοχάρη αλλά και το γεγονός ότι εδώ και μερικά χρόνια η ίδια είναι τοξικομανής. «Είμαι τοξικομανής, εξαρτημένος χρήστης κάνναβης και κοκαΐνης τα τελευταία δέκα χρόνια και επιθυμώ να εξεταστώ από πραγματογνώμονα ιατρό προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός εξάρτησής μου από τις ναρκωτικές ουσίες. Κάνω χρήση εφτά-οκτώ τσιγάρων κάνναβης και τέσσερα-πέντε γραμμάρια κοκαΐνης την ημέρα. Εγώ με τον Θεοχάρη ζούμε μαζί, είμαστε χρήστες κοκαΐνης, αγαπιόμαστε πολύ και είχαμε σκοπό να παντρευτούμε».



Σύμφωνα με την «Espresso», όταν η Μπερερή ρωτήθηκε για το περιεχόμενο της πολυσυζητημένης ατζέντας είπε: «Η Εύη Χειλά είναι μοντέλο, δεν ξέρω αν ασχολείται με τα ναρκωτικά, μάλλον πίνει και αυτή, γουστάρει τον Θεοχάρη και τώρα δεν είμαστε φίλες. Είμαι θύμα των ναρκωτικών. Δουλεύω ως μοντέλο και βγάζω διάφορα ποσά ανάλογα με τη δουλειά. Από αυτά πληρώνω το ενοίκιο και συντηρούμαι. Δεν ξέρω οτιδήποτε για όπλα, ζυγαριές και όλα τα αντικείμενα που αναφέρονται στην κατάσχεση. Τα ονόματα και τα κινητά τηλέφωνα που είναι στις ατζέντες ήταν φίλοι και γνωστοί. Δεν γνωρίζω κανενός το επίθετο». Ωστόσο, τα όσα είπε στην κατάθεσή της δεν φάνηκε να πείθουν την ανακρίτρια, η οποία έκρινε ότι η Μπερερή πρέπει να προφυλακιστεί.



Η «Espresso» επικοινώνησε με την Εύη Χειλά η οποία έδωσε τη δική της εκδοχή για τις κατηγορίες που εξαπέλυσε η Μπερερή. «Πιστεύει ότι εγώ την "έδωσα" στην αστυνομία» αναφέρει η Χειλά, ενώ συνεχίζει περιγράφοντας την τελευταία τους συνάντηση λέγοντας: ««Ένα βράδυ είχα μάθει από κοινούς γνωστούς ότι δεν είναι πολύ καλά και ανησύχησα. Επειδή τα σπίτια μας είναι σχετικά κοντά -εγώ μένω Βούλα και εκείνη Ελληνικό- την έπαιρνα δύο μέρες συνεχόμενες τηλέφωνο και δεν το σήκωνε. Δύο η ώρα τη νύχτα περνάω από το σπίτι της, χτυπάω και δεν ανοίγει. Της στέλνω μήνυμα: "Κούκλα μου, είμαι από κάτω, άνοιξέ μου να δω αν είσαι καλά". Δεν πήρα καμία απάντηση. Εκείνη την ώρα βγήκε ένας κύριος, ο οποίος με προέτρεψε να φύγω τρέχοντας: "Ξέρω ποια θέλεις και το καλό που σου θέλω, φύγε, γιατί μπορεί να πλακώσει καμία αστυνομία. Σε αυτό το σπίτι γίνονται πολλά!" μου είπε. Έφυγα αμέσως. Την επομένη με πήρε η Μαριάννα και μου την είπε: "Τι πήγες και είπες στον σπιτονοικοκύρη μου; Μήπως με "έδωσες" στην αστυνομία;" Από τότε με θεωρεί εχθρό της».



Στην επικοινωνία με την «Espresso», η Εύη Χειλά αντέδρασε έντονα όταν πληροφορήθηκε τα όσα είχε αναφέρει στην κατάθεσή της η Μαριάννα Μπερερή. «Δεν ξέρω κανέναν Θεοχάρη. Πρέπει να ντρέπεται. Έχει "κάψει" το μυαλό της. Είμαι μητέρα και οκτώ χρόνια ζω αξιοπρεπώς με τον άνδρα μου. Τα περί ουσιών να τα αναζητήσει αλλού, στις παρέες της. Αν θέλουν ας μου πάρουν και αίμα για εξέταση. Είχε δίκιο ο άνδρας μου που δεν ήθελε να κάνω παρέα μαζί της!»

troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick