twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

17 Ιουνίου 2009

Παραιτείται στις 9 Σεπτεμβρίου ο Γιάννης Μανώλης

Αποφασισμένος να παραιτηθεί στις 9 Σεπτεμβρίου -ημέρα έναρξης των εργασιών του Γ' Θερινού Τμήματος- εμφανίζεται ο Γιάννης Μανώλης, δηλώνοντας μάλιστα ότι το έχει θέσει εν γνώσει του πρωθυπουργού.

Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο κ. Μανώλης σημειώνει χαρακτηριστικά «εγώ είμαι βουλευτής στο τρίτο θερινό τμήμα, αν και είχα ζητήσει να είναι στο πρώτο και με άλλαξαν για το τρίτο και 9 Σεπτεμβρίου καταθέτω την παραίτηση μου. Την πρώτη μέρα συνεδρίασης του τμήματός μου καταθέτω την παραίτησή μου. Αυτό έχει τελειώσει και το ξέρει καλά ο πρωθυπουργός, γιατί υπάρχει δέσμευσή μου και απόφασή μου και κακώς βγαίνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και δημιουργεί εντυπώσεις. Ας απευθυνθούν σε άλλους».

Ο βουλευτής Αργολίδας δεν κλείνει το παράθυρο της πολιτικής: «Δεν βλέπω ότι αυτή τηστιγμή έχει αξία να μένεις με τέτοιες συνθήκες. Αν μετά από κάποια χρόνια διαμορφωθούν συνθήκες τέτοιες που θα μου ξανακεντρίσουν το ενδιαφέρον για τα κοινά, θα ξαναγυρίσω στα πεζοδρόμια και στους αγώνες».

Πάντως, επαναλαμβάνει ότι δεν έχει καμία πρόθεση να συνεργαστεί ή να είναι υποψήφιος με τον ΛΑΟΣ λέγοντας ότι διαθέτει παραταξιακή συνείδηση.

από τα ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick