twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

15 Αυγούστου 2009

Αραούχο : Έρχομαι για να πάρω τίτλους με την ΑΕΚ


Πανευτυχής με την άμεση εξέλιξη της μετακίνησης του στην ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Κάρλος Αραούχο. Ο Αργεντινός δεξιός μπακ, ο οποίος αργά το βράδυ υπέγραψε προσύμφωνο συνεργασίας με την «Ένωση» για τα επόμενα τρία χρόνια, μίλησε στο «aek365.gr» και τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στη βασική ενδεκάδα της και να κατακτήσουμε τίτλους».

«Ενθουσιάστηκα από την πρώτη στιγμή που έμαθα για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ και επιθυμία μου ήταν να μεταγραφώ σε αυτή την ομάδα. Γι' αυτό το λόγο περίμενα την ΑΕΚ, παρά το γεγονός ότι είχα δύο καλές προτάσεις απο την Αργεντινή», τόνισε αρχικά ο νέος δεξιός οπισθοφύλακας της «Ένωσης» και πρόσθεσε:

«Είμαι ευτυχισμένος που ολοκληρώθηκε θετικά η μεταγραφή μου και θα βρεθώ σε μία ομάδα όπου θα έχω τρεις υμπατριώτες μου. Έχω μάθει ότι είναι και οι τρεις αγαπητοί στην Ελλάδα και ευελπιστώ και εγώ να γίνω εξίσου αγαπητός στον κόσμο της ΑΕΚ. Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στη βασική ενδεκάδα της και να κατακτήσουμε τίτλους».

Μέχρι τη Δευτέρα 0 28χρονος άσος αναμένεται στην Αθήνα για να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του. Είναι κάτοχος ισπανικού διαβατηρίου, πράγμα που σημαίνει πως δεν θα χρειαστεί να δοθεί δανεικός κάποιος εκ των Μπερνς ή Γιαχάγια. Παράλληλα ο παίκτης θα δηλωθεί στην UEFA (μπορεί να γίνει αυτό μέχρι και την παραμονή του αγώνα της Πέμπτης απέναντι στη Βασλούι) και θα είναι διαθέσιμος για τον πρώτο αγώνα των play-offs του Europa League.
sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick